راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک صادرات ایران بیش از ۴ میلیون قبض را به صورت آنلاین دریافت کرد

بانک صادرات ایران طی دی ماه سال جاری بیش از ۴ میلیون قبض خدمات شهری مشتریان را از طریق ابزارهای الکترونیکی دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور ارتقاء کیفی خدماتی، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه خدمات بانکی، با راه‌اندازی سیستم‌های مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده است. بر این اساس در دی ماه سال جاری مشتریان بانک و دارندگان کارت بانک‌های عضو شبکه شتاب از طریق دستگاه‌های خودپرداز، تلفنبانک، دستگاه‌های پایانه‌ فروش، سیستم بانکداری اینترنتی و همراه بانک ۴ میلیون قبض را به صورت غیرحضوری و ۹۵۱ هزار قبض را به صورت حضوری پرداخت نموده‌اند.

براساس این گزارش، مشتریان این بانک از طریق دستگاه‌ خودپرداز یک میلیون و ۶۷۳ هزار، تلفنبانک ۹۱۹ هزار، دستگاه‌های پایانه فروش یک میلیون و ۱۶۸ هزار، همراه بانک ۱۹۲ هزار و سیستم بانکداری اینترنتی ۴۹ هزار قبض را پرداخت کرده‌اند این گزارش می‌افزاید که تعداد ۹۵۱ هزار قبض به صورت سنتی و از طریق شعب دریافت شده است.

گفتنی است که استفاده از سامانه‌های مکانیزه و الکترونیکی نقش برجسته‌ای درصرفه‌جویی هزینه‌ها، وقت و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و موجب جلب رضایت مندی مشتریان نیز می‌شود.

منبع: بانک صادرات ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.