راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

۲۲ اردیبهشت زمان قرعه‌کشی آئودی Q5 ایران کیش

در بیستودوم اردیبهشت ماه سال 96، برندگان  خودروی آئودی Q5 و خودروی MG3 جشنواره پات مشخص خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، خودروی آئودی Q5 جایزه ویژه جشنواره پات است که قرار است به‌قیدقرعه به یکی از پذیرندگان شرکت کارت اعتباری ایران کیش در این روز (بیست و دوم اردیبهشت 96) اهدا شود.

در چهارمین جشنواره پات یکی از دارندگان کارت‌های شتابی استفاده‌کننده از درگاه‌ها و سامانه‌های ایران کیش نیز برنده یک دستگاه خودروی MG3 می‌شود.

همانند سه دوره پیشین این جشنواره، کلیه پذیرندگان حقیقی ابزارهای پذیرش ایران کیش اعم از پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌خوان (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنت (IPG) در این قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد.

در چهارمین جشنواره پات همچنین  به‌قیدقرعه 40 گوشی آیفون به 40 نفر از پذیرندگانی که نامشان در قرعه‌کشی بیرون بیاید اهدا خواهد شد.

در سه دوره گذشته قرعه‌کشی این جشنواره، سید محسن برزگری و مجتبی مهر پویا و داریوش رحمانی برندگان یک دستگاه خودروی MG3 شدند.

برای پذیرندگان، هر تراکنش خرید بالای 200هزار ریال یک امتیاز محسوب می‌شود و هر 10 میلیون ریال مبلغ تراکنش نیز یک امتیاز دیگر به مجموع امتیازات آنان اضافه خواهد کرد.

مشتریان و دارندگان کارت‌های شتابی نیز، با هر خرید شارژ و یا هر قبضی که مبلغ آن را از طریق ابزارهای موبایلی و اینترنتی ایران کیش پرداخت کنند، 0.5 امتیاز کسب می‌کنند.

چنانچه پذیرندگان و دارندگان کارت‌های شتابی در باشگاه مشتریان ایران کیش ثبت‌نام کنند، امتیازات آن‌ها در صورت انجام هر یک از این فعالیت‌ها (خرید شارژ و یا پرداخت قبض) به یک افزایش می‌یابد.

ثبت‌نام در باشگاه مشتریان به‌طور مجزا، 50 امتیاز برای مشتریان به همراه خواهد داشت. هر یک امتیاز به معنای یک شانس برای برنده شدن در قرعه‌کشی چهارمین جشنواره پات است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.