اولین المپیاد مالی برنامهنویسی فینکاپ که توسط شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی، از مجموعه شرکتهای هلدینگ بانک ملت در روز ۱۱ اسفندماه در دانشگاه تربیت مدرس شروع شد بعد از 3 روز برگزاری، در روز جمعه 13 اسفندماه با دموی تیمها و اعلام تیمهای برنده به پایان رسید. در طول روزهای برگزاری این رویداد، تعداد زیادی از مدیران ارشد بانک ملت و شرکتهای زیرمجموعه بانک ملت در این رویداد حضور داشتند.
ببینید: زادمهر: هر فینتکی، استارتآپ نیست و هر استارتآپ مالی، فینتک نیست
در اختتامیه این رویداد سپانلو، لطفیآذر، نیک اخلاق، لیلازی، گشتاسبی، ذاکری، اکبری شمیرانی، کندری، یوسف بیک و زادمهر بهعنوان هیئتداوران بودند. داوران بعد از ارائه 20 تیم و تماشای دموی تیمها به بررسی ایدهها پرداختند و درنهایت «پِیفون» بهعنوان تیم اول، «بنک نوتیف» بهعنوان تیم دوم، «جمع سپاری مالی» بهعنوان تیم سوم و ایده «پاپی» بهعنوان ایده برتر انتخاب شدند. گزارش تصویری راه پرداخت از بخشهایی از این رویداد در ادامه آمده است.












































