راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معاون اول رئیس‌جمهور از فینووا بازدید کرد

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور از مرکز نوآفرینی فردا (فینووا) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، این شرکت در ادامه فعالیت‌های خود در حوزه مسئولیت اجتماعی در پاییز سال 94 اقدام به راه‌اندازی مرکز نوآفرینی فردا، با نام فینووا کرد. فینووا با شعار توانمندسازی ستاره‌ها با تأمین فضای کاری مشترک که با رویکرد ترویج کارگروهی ایجاد شده‌ است، به کسب‌وکارهای نوپا و نوآور فرصت داده تا با تنوع زیادی از ایده‌ها، هم‌افزایی و چالش‌های کارگروهی را تجربه کنند. همچنین در بخش شتاب‌دهنده این مرکز، با تمرکز بر کسب‌وکارهای مبتنی بر نوآوری‌های مالی و با ارائه مشاوره لازم توسط کارشناسان متخصص و خبره، به موفقیت بیشتر آن‌ها، کمک می‌کند.

finnova 2-1000-way2pay-95-11-27

صبح روز 23 بهمن‌ماه دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور از فینووا بازدید کرد. معاون اول رئیس‌جمهور با امکانات و نحوه حمایت این مرکز از کسب‌وکارهای نوپا و نوآور، آشنا شد. در این بازدید ناصر غانم زاده مدیر فینووا، چگونگی انتخاب کسب‌وکارها در فضای مشترک همکاری و امکانات موجود در این مرکز را برای بازدیدکنندگان توضیح داد.

در حاشیه این بازدید معاون اول رئیس‌جمهور با سه نفر از گروه‌های حاضر در فینووا در مورد نحوه حضور و تجاربشان در این مرکز گفتگو کرد. از نکات قابل‌توجه این بازدید ابراز خرسندی جهانگیری از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت ارتباط فردا بود. رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و معاون پژوهشی این دانشگاه، معاون اول رئیس‌جمهور را در بازدید از فینووا همراهی کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.