راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک پارسیان از 7 محصول فناورانه رونمایی کرد

بانک پارسیان از محصولات جدید الکترونیک خود رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، معاونین و مدیران بانک و گروه مالی پارسیان از سامانه باشگاه مشتریان، سامانه پارس، خانه پارسیان، همراه بانک پارسیان، سامانه پرداخت مستقیم قبوض و خدمات ویژه رونمایی شد.

دکتر پرویزیان در این مراسم با اشاره به‌ضرورت اهتمام ویژه به بانکداری الکترونیک و دیجیتال، گفت: «بانک پارسیان همسو با تنوع نیازمندی‌های مشتریان و هم‌راستا با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا محصولات بروز و نوینی را در صنعت بانکداری به مشتریان خود ارائه داده است.»

parsian-1000-way2pay-95-11-17
بانک پارسیان از 7 محصول فناورانه رونمایی کرد

معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان نیز با تأکید بر اینکه هم‌اکنون تکنولوژی در دنیا روزبه‌روز در حال پیشرفت است، گفت: «استفاده از ابزارها، اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها در دنیا و ایران جا افتاده و توسعه‌یافته و امروزه کودکان ما در حال کار و بازی با تبلت‌ها هستند و نمی‌توان از آن‌ها انتظار داشت در آینده برای کارها و امور بانکی خود به شعب بانک‌ها مراجعه کنند.»

مهندس جعفری ادامه داد: «بسترها و زیرساخت‌های بانکداری نوین در بانک پارسیان فراهم شده است. توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری باعث شده خدمات شرکت‌ها به‌شدت وابسته به سیستم‌های الکترونیکی شوند و تصور تجارت مؤثر بدون حضور فناوری اطلاعات تصوری بجا نیست، گواه این ادعا نیز رتبه‌های بالای شرکت‌های مربوط به فناوری اطلاعات در میان شرکت‌های برتر دنیا است.»

او با اشاره به فاصله قابل‌توجه بانکداری الکترونیک ایران با کشورهای توسعه‌یافته گفت: «در ایران خدمات بانکی بر روی بسترهایی چون موبایل و کیف پول درحال‌توسعه است که در این بخش کشور نیازمند ورود خدمات و فناوری‌های جدید است.»

معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان تأکید کرد: «تأثیر آی‌تی در حوزه فعالیت‌های بانکی بسیار بیشتر است و این موضوع در کشورهای اول دنیا نیز مطرح است و از ابزارهای مدرن بانکداری استفاده می‌شود.»

 

مهندس جعفری هدف از راه‌اندازی باشگاه مشتریان را خلق مزیت‌هایی علاوه بر خدمات متعارف بانک به مشتریان وفادار و خوش‌حساب، ایجاد تعامل دوجانبه و مستقیم با مشتریان، تشویق مشتریان جهت جمع‌آوری امتیاز و استفاده از خدمات خاص آن و تشویق مشتریان به استفاده از بانکداری الکترونیکی برشمرد.

باشگاه مشتریان بانک پارسیان قابلیت جذب مشتریان غیر پارسیانی را داشته و این مشتریان نیز می‌توانند از امتیازات این باشگاه بهره‌مند شوند. او ارائه خدمات گروه مالی بانک پارسیان در باشگاه مشتریان را یک نقطه قوت در این باشگاه دانست.

parsian roonamai-1000-way2pay-95-11-17

جعفری به دیگر سامانه طراحی‌شده در بانک پارسیان اشاره کرد و گفت: «سامانه پارس یکی از منحصربه‌فردترین سامانه‌های طراحی شده در بانک پارسیان است. این سامانه بر روی فعالیت مشتریان ویژه تمرکز کرده و بر پایه مدیریت وجوه مشتریان طراحی شده است.»

او ادامه داد: «در این سامانه مشتری می‌تواند حساب‌های خود را دسته‌بندی کرده، ساختار سازمانی و کاربر خاص تعریف نموده و به هر شخص دسترسی موردنظر را اعطا نماید. انجام امور مربوط به چک و انواع گزارش‌های خاص این سامانه از نقاط قوت آن است که مشتری را تا حد زیادی از حضور در شعبه منفک می‌کند.»

او تأکید کرد: «این سامانه میزان اعتماد و وابستگی مشتری به بانک را افزایش داده و هم‌اکنون بانک پارسیان این سامانه را برای 4 مشتری بزرگ راه‌اندازی کرده است و 10 مشتری نیز در نوبت نصب این سامانه قرار دارند.»

معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان به محصول دیگر بانک پارسیان اشاره کرد و گفت: «خانه پارسیان دیگر محصول بانک پارسیان است که منطبق بر استراتژی ساده‌سازی و ارائه خدمات راحت و سریع به مشتریان به‌صورت کاملاً انحصاری طراحی شده است و به مشتری در گرفتن رمز از درگاه‌های غیرحضوری کمک می‌کند. این سامانه بر اساس اطلاعات قبلی که از مشتری در سیستم ثبت کرده پس از چک کردن شماره تلفن همراه، شماره کارت‌های ثبت‌شده، رمز دوم و تأیید یک پروتکل از پیش تعیین‌شده به مشتری رمز درگاه‌های غیرحضوری اینترنت بانک، تلفن‌بانک و همراه بانک را واگذار می‌کند.»

او همچنین در ادامه نیز به تشریح محصولات جدید دیگر همچون؛ نسخه جدید همراه بانک پارسیان، سامانه پرداخت مستقیم قبوض، انتخاب اسکناس در خودپردازها، خدمات ویژه و سامانه پردازش ابری بانک پارسیان پرداخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.