پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
شرکت بازرگانی مبنا کارت نشان سه ستاره اجلاس رضایتمندی مشتری را کسب کرد
شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در ششمین اجلاس رضایتمندی مشتری، لوح تقدیر و نشان سه ستاره این اجلاس را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا، ششمین اجلاس رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتریمدار و پاسخگو با شرکت مدیران موفق صنعت و تجارت کشور، بیستونهم آذرماه 95 در مرکز اسناد و کتابخانه ملی کشور برگزار شد.
در این اجلاس ملی که با حمایت علمی و معنوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرفکنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، منتخبان که از میان سازمانها و شرکتهای تولیدی و خدماتی فعال در عرصه اقتصاد کشور بودند، پس از ارزیابی شاخصهای مشتری مداری توسط کمیته تخصصی همایش انتخاب شدند. از اهداف برگزاری این اجلاس ایجاد بستری مناسب جهت شناخت شاخصهای نوین مشتری مداری و تأثیرات آن در افزایش فروش و نیز امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعههای موفق جهت بهرهمندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری است.
در این اجلاس که از آن با عنوان بزرگترین اجلاس مشترک سرمایهگذاران، تولیدکنندگان و مدیران خلاق و عالیرتبه کشور یاد میشود، از شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا که در سالهای متمادی در موضوع رعایت حقوق مصرفکنندگان و مشتری مداری گامهای مهم و مؤثری برداشته و موجبات رضایت مشتریان خود را به نحو مطلوبی فراهم کرده بود، با اهدای بالاترین نشان و لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.
مشتریمداری، جلب رضایت مشتریان، ارتباط تنگاتنگ با مشتری پس از خرید محصول، بازدیدهای دورهای گروه خدمات پس از فروش مجموعه، ارائه سرویس خلاقانه و منحصربهفرد، 1 سال گارانتی محصولات، 10 سال تأمین قطعات، تأمین اقلام مصرفی و سایر خدمات مشابه دیگر به مشتریان که از طرف بازرگانی مبنا کارت آریا عرضه میشود از دلایل کسب این نشان بوده است.