راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تنخواه کارت رفاه ابزاری برای مدیریت نقدینگی کارپردازان

تنخواه کارت رفاه صرفاً ویژه مشتریان حقوقی صادر و از طریق آن‌ها به افراد موردنظر (کارپرداز) تحویل می‌شود. کارپردازان می‌توانند با استفاده از کارت‌های مذکور مدیریت نقدینگی (وجوه نقد) را در اختیار داشته باشند، همچنین تا سقف مبلغ تعیین شده توسط مشتری حقوقی، از تمامی خدمات کارت‌های شتابی اعم از برداشت نقدی، خرید، انتقال وجه، پرداخت قبوض و … بهره‌مند شوند.

.

ویژگی‌های تنخواه کارت رفاه

  1. ارائه خدمت برای اولین بار در شبکه بانکی توسط بانک رفاه
  2. ویژه مشتریان حقوقی دارای چند کارپرداز
  3. صدور کارت مجزا به ازای هر کارپرداز
  4. امکان اخذ گزارش‌های آنلاین توسط مشتری حقوقی
  5. درج شماره کارت در صورتحساب مشتری حقوقی
  6. امکان تعیین سقف برداشت برای هر کارت
  7. امکان برداشت نقدی از دستگاه‌های خودپرداز توسط دارنده کارت (کارپرداز)
  8. امکان خرید اینترنتی و خرید از دستگاه‌های پایانه فروشگاهی توسط دارنده کارت (کارپرداز)
  9. امکان انتقال وجه توسط دارنده کارت (کارپرداز)
  10. امکان تغییر رمز کارت توسط دارنده کارت (کارپرداز)

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بانک رفاه به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی فراد به شماره تلفن 8525 -021 تماس بگیرند.

منبع: بانک رفاه کارگران (+)(+)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.