راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از مانیار شبکه اجتماعی مالی فناپ در نمایشگاه الکامپ

اپلیکیشن مانیار امروز در غرفه فناپ با حضور شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ و احمد وادی‌دار، عضو هیئت‌مدیره بانک پاسارگاد در نمایشگاه الکامپ رونمایی شد و مؤسسین این شبکه اجتماعی مالی، امکانات این برنامک و شیوه استفاده از آن را برای حاضرین ارائه دادند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فناپ، مانیار یک شبکه اجتماعی مبتنی بر پیام برای برقراری ارتباطات مالی در بستر تلفن همراه است که تا هفته آینده برای دسترسی عموم روی کافه بازار قرار می‌گیرد. هدف از تولید این برنامک، ارائه روشی آسان و امن برای جابجایی پول در شرایط مختلف است؛ مانند زمانی که می‌خواهید دنگ شام شب قبل، یا سهم خود در یک سفر مشترک و یا بلیت سینما را به دوستان خود پرداخت کنید.

مانیار مبتنی بر پیام طراحی شده تا علاوه بر تسهیل انتقال وجه و درخواست وجه، مکالمات مرتبط با تعاملات مالی را نیز در برگیرد. دیگر نیازی به اطلاع‌رسانی هنگام پرداخت پول، یا یادآوری به دوستان برای پرداخت دنگ‌شان ندارید. علاوه بر این، مانیار در بستری اجتماعی قرار گرفته تا مراحل جذب سرمایه را با استفاده از شبکه اجتماعی تسهیل کند. به عبارتی شما را از پرداخت هزینه پیامک و تلفن برای هماهنگی و اطلاع‌رسانی بی‌نیاز خواهد کرد.

انتقال وجه، پرداخت دنگ و سرمایه‌گذاری جمعی ازجمله خدمات اصلی قابل‌ارائه در مانیار است و انتقال وجه به‌سادگی ارسال یک پیام انجام می‌شود؛ به‌عبارت‌دیگر در مانیار می‌توانید علاوه بر داشتن تبادل مالی، به راحتی برای افراد پیام ارسال کنید.

maniyar-way2pay-95-09-27

در این شبکه اجتماعی، کلیه پیام‌های حاوی عملیات مالی، ساختار مشخصی دارند و از پیام‌های متنی قابل تفکیک‌اند. مانیار امکان انتخاب افراد از لیست مخاطبان موبایل را به کاربر می‌دهد؛ بنابراین می‌توانید بدون نیاز به دانستن شماره کارت گیرنده وجه، به‌راحتی ارسال یک پیام، پول را برای شماره تلفن فرد ارسال کنید. طرف مقابل مطلع خواهد شد که چه مبلغی بابت چه موضوعی برایش واریز شده است.

مانیار پرداخت و دریافت دنگ را نیز ساده کرده است. به آسانی و در قالب گروه، افراد می‌توانند چت کنند و دنگ‌های خود را پرداخت کنند. مانیار مبلغ را به‌طور خودکار بین افراد تقسیم و پیام پرداخت دنگ را برای آن‌ها ارسال می‌کند؛ بنابراین نیازی به تماس با افراد و یادآوری پرداخت دنگ نخواهد بود. هم‌چنین، پس از پرداخت مبلغ، کلیه افراد گروه مطلع می‌شوند و نیازی به تماس با صاحب دنگ وجود ندارد.

در سرویس سرمایه‌گذاری جمعی، افراد به‌صورت گروهی برای هدفی مشخص، پول جمع می‌کنند و جوامع مالی در شبکه مانیار تشکیل می‌شود. کاربر به‌سادگی می‌تواند یک کانال تشکیل دهد و لینک کانال را برای تمامی افرادی که در لیست مخاطبینش حضور دارند ارسال کند؛ بنابراین می‌توان از قدرت شبکه اجتماعی برای اطلاع‌رسانی و جذب افراد به‌منظور سرمایه‌گذاری در هدفی مشخص استفاده کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.