راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه جدید «سامان یار» بانک سامان معرفی شد

بانک سامان نسخه جدید هاب نرم‌افزاری «سامان‌یار» را برای انواع سیستم‌عامل‌های تلفن همراه عرضه کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، در نسخه جدید «سامان‌یار»، تمام خدمات پیشین به همراه خدماتی جدید، در محیطی متفاوت در دسترس قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، در نسخه جدید «سامان‌یار»، علاوه بر برنامه‌های سامانک و سه‌سوت، اپلیکیشن خبرخوان بانک سامان نیز در اختیار مشتریان قرار گرفته است و آن‌ها می‌توانند متناسب با نیاز خود از خدمات اپلیکیشن‌های موردنظرشان بهره‌مند شوند و در نسخه‌های بعدی ابزارهای دیگری به این مجموعه افزوده می‌شود.

این گزارش حاکی است، همه افراد بدون نیاز به داشتن حساب بانکی می‌توانند هاب نرم‌افزاری «سامان‌یار» را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند و به‌عنوان یک دستیار بانکی حرفه‌ای و هوشمند از خدمات آن استفاده کنند.

این گزارش می‌افزاید: دارندگان گوشی‌های تلفن همراه با سیستم عامل‌های اندروید، ویندوزفون و جاوا می‌توانند «سامان یار» را از ‌نشانی  https://Samanyar.sb24.com دریافت کنند. دارندگان گوشی دارای سیستم عامل  iOS نیز لازم است ازطریق اپ‌استور واژهsamanyar را جستجو و پس از نصب آن، در نخستین استفاده، سامانک جدید روی گوشی آنها نصب می‌شود.

گفتنی است، مشتریان بانک سامان می‌توانند پرسش‌ها یا مشکلات احتمالی خود را با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲- ۰۲۱ درمیان بگذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.