راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور گرایش تازه کیش در تراستک

نمایشگاه سالانه کارتس 2016 امروز در کاخ جشنواره شهر کن کار خود را آغاز کرد، این در حالی است که سال گذشته در همین ایام حملات تروریستی پاریس این گردهمایی بزرگ را تحت‌الشعاع خود قرار داده بود و فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی را در بهت و وحشت قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت جی‌اس‌اس، امسال اما نمایشگاه کارتس با نام تراستک نهم تا یازدهم آذرماه در شهر کن کشور فرانسه، جایگاه بزرگان هنر و سینما برگزار می‌شود فراخوان بزرگی که بار دیگر صاحبان تکنولوژی و صنعت به‌ویژه پرداخت را به زورآزمایی و رقابت دعوت کرده است.

gsspos-2-way2pay-95-09-09

محصولات و آخرین دستاوردهای شرکت‌های این حوزه در این گردهمایی چشم‌نوازی می‌کنند. نام، اهداف و محصولات این رویداد بزرگ دیگر برای ایرانی‌ها و صنعت بانکی ایران غریبه نیست. مدیران، کارشناسان و شرکت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم بانکی ایران همه‌ساله با آخرین دستاوردهای این گردهمایی از نزدیک آشنا می‌شوند و تلاش می‌کنند یافته‌های خود را جهت ارتقاء اهداف سازمانی‌شان به‌روز کنند.

شرکت گرایش تازه کیش که همه‌ساله با برپایی غرفه، حضوری فعال در این همایش داشته است، امسال هم با معرفی محصول Pos-PDA و موبایل پوز در این نمایشگاه حضور دارد.

anipay-gs-way2pay-95-09-10gsspos-way2pay-95-09-09

محصولاتی که با شعار نوآوری این مجموعه سازگار بوده و با هدف تأمین نیازهای خاص سیستم پرداخت موردتوجه مدیران و صاحب‌نظران بانکی قرار گرفت. این محصولات دارای PCI بوده و از کلیه الزامات شاپرک پشتیبانی می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.