راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چطور با قابلیت جدید اینستاگرام می‌شود خرید کرد؟

اسماعیل دلخموش / اینستاگرام، شبکه اجتماعی‌ای که نیاز به معرفی ندارد در حال آزمودن یک قابلیت جدید است که از طریق آن می‌توان به کالاها برچسب زد و امکان فروش آن‌ها را درون خود این شبکه اجتماعی فراهم کرد.

با این ویژگی جدید شرکت‌ها می‌توانند اجناس خود را برای تبلیغ در اینستاگرام بگذارند و از همان‌جا هم با وارد شدن به تگ جنس موردنظر آن را به سبد خرید بی افزایید بدون آنکه نیاز باشد وارد سایت یا اپلیکیشن دیگری به جز اینستاگرام شوید. این اجناس قابل‌فروش هم در قالب تصاویر در درون اینستاگرام قرار می‌گیرند.

البته افزودن چنین امکانی باعث نامطلوب شدن تصویری که می‌بینیم نمی‌شود چون تمام این تگ‌ها پنهان می‌شوند و برای نمایش‌شان باید صفحه‌نمایش را لمس کنید.

در حال حاضر و طبق آنچه اینستاگرام اعلام کرده شرکای تجاری این قابلیت جدید که در حال آزموده شدن است شرکت‌ها، خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های Abercombie & Fitch، BaubleBar، Coach، Hollister، JackThreads، J.Crew، Kate Spade New York، Levi’s، Lulu’s، Macy’s، Michael Kors، MVMT Watches، Tory Burch، Warby Parker و Shopbop هستند.

این امکان می‌تواند در مجموع به نفع بسیاری از فروشگاه‌های کوچک و بزرگ کالا باشد. البته باید تا آزموده شدن کامل قابلیت جدید و افزوده شدن آن به اپ اینستاگرام منتظر بمانید.

نمونه‌ای از آنچه با این قابلیت می‌توان انجام داد را می‌توانید از اینجا ببینید.

منبع: دیجی‌کالا مگPhoneArena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.