راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اطلاعیه گروه توسن در خصوص افترای مرکز فابا به توسن / توسن از طریق قانون دنبال ‌می‌کند

روابط عمومی گروه توسن منتشر کرد: پیرو مطلب سراسر کذب منتشرشده توسط روابط عمومی مرکز فابا در تاریخ 29 آبان ماه 1395 در کانال رسمی تلگرام این مرکز که حاوی افترا و نسبت دروغ به شرکت توسن و حاشیه پردازی در موردحمایت این گروه از رویداد پرداخت ایران و حضور شرکت‌های معتبر خارجی بوده نکات زیر را به آگاهی عموم دست‌اندرکاران دلسوز صنعت بانکداری و فناوری اطلاعات کشور می‌رساند؛

۱. شرکت توسن در طی 18 سال فعالیت مستمر خود در ارائهٔ محصولات و خدمات دانش‌بنیان، همواره التزام کامل به قوانین و ضوابط جاری کشور و پایبندی کامل به اخلاق حرفه‌ای داشته و هر توفیقی که در کسب‌وکار آن به‌دست‌آمده حاصل تلاش مجدانه فرزندان این مرزوبوم و حمایت مشتریان و شرکای تجاری این مجموعه بوده است.

۲. حوزه فعالیت شرکت‌های گروه توسن، حوزه‌ای کاملاً فنی و تخصصی است و جایی برای دخل و تصرف افراد غیرمتخصص حاضر در فضای مجازی در آن متصور نیست.

۳. رویداد پرداخت ایران که قرار بود در تاریخ ۲ و ۳ آذر ماه امسال در تهران برگزار شود مطابق اطلاعات این گروه از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی آن توسط شرکت خارجی انجام شده بود و مذاکراتی بابت همکاری بین آن شرکت و پژوهشکده پولی و بانکی و بانک مرکزی نیز صورت پذیرفته بود. مرکز فابا نیز ظاهراً مذاکراتی در همان دوران بابت همکاری با شرکت برگزارکننده رویداد انجام داده بود و درخواست مشارکت و همکاری داشته است. گروه توسن نیز به‌عنوان یکی از حامیان، افتخار اسپانسری این رویداد مهم را داشته و در جهت ورود فن‌آوری روز دنیا و حضور شرکت‌های معتبر خارجی در بازار ایران همگام با دیگر شرکت‌ها در پسابرجام تلاش نموده است و در این راه ثابت‌قدم است.

در پایان این گروه ضمن تکذیب مجدد شایعات و افتراهای منتشره تأکید می‌نماید که حق پیگیری اقدام صورت گرفته در زمینه افترا و نشر اکاذیب از طریق مراجع ذیصلاح قضایی را برای خود محفوظ دانسته و به نحو مقتضی در این خصوص اقدام خواهد نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.