راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

از حضور محتوایی تا حمایت شرکت ایران ارقام از نمایشگاه تراکنش


شرکت ایران ارقام با شعار «تجربه، تخصص و نوآوری» به‌عنوان حامی طلایی در دومین نمایشگاه «تراکنش» حضور می‌یابد و جدیدترین نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای خود در حوزه بانکداری را به متخصصین صنعت فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت معرفی می‌کند.

شرکت ایران ارقام علاوه بر حمایت طلایی و حضور در این نمایشگاه، ازلحاظ محتوایی نیز در این رویداد حضور دارد. در همین راستا، دکتر امیرحسین فتاحی مدیرعامل شرکت ایران ارقام به‌عنوان یکی از اعضای میزگرد سمینار Core Banking حضور خواهد داشت. این سمینار در مورد چالش‌های فعلی و دورنمای آینده سامانه یکپارچه بانکی عصر روز 12 آبان‌ماه در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

همچنین شرکت ایران ارقام 3 شوآپ نیز در این رویداد خواهد داشت که در دو روز اول برگزار می‌شود. اولین شوآپ این شرکت در روز 11 آبان ماه از ساعت 12:20 تا 11:40 در سالن گلستان با موضوع «هوش تجاری» توسط دکتر افشین سلاجقه و هومن تبارسعید ارائه می‌شود. دو شوآپ دیگر در روز دوم نمایشگاه یعنی 12 آبان ماه در سالن گلستان به ترتیب با عنوان‌های «برون‌سپاری فعالیت‌های بانکی» توسط مازیار عربشاهی از ساعت 9:20 تا 9:50 و «تحول شعب» توسط شهره آقابابایی و مصطفی محسنیان از ساعت 14 تا 14:30 ارائه می‌شوند.

غرفه شرکت ایران ارقام از روز سه‌شنبه 11 آبان ماه تا روز پنجشنبه 13 آبان ماه در سالن گلستان غرفه 23 در محل نمایشگاهی بوستان گفتگو پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.