راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جی‌اس‌اس تنها نماینده شرکت‌های فین‌تک ایران در جیتکس ۲۰۱۶

جیتکس ۲۰۱۶ از روز یکشنبه آغاز شده است و به گفته بسیاری از بازدیدکنندگان این جیتکس بزرگ‌ترین جیتکس تاریخ است.

در بین شرکت‌های فین‌تک، یعنی شرکت‌های مرتبط با فناوری‌های مالی، از ایران فقط جی‌اس‌اس در جیتکس ۲۰۱۶ حضور داشت. مشاهدات خبرنگار راه پرداخت تایید می‌کند که جی‌اس‌اس نه فقط تنها نماینده فین‌تک ایران بود بلکه حضور قوی و قابل توجهی در این نمایشگاه داشت. جی‌اس‌اس در این نمایشگاه محصولات متنوعی در زمینه فناوری‌های پرداخت ارائه کرده بود که شاید یکی از آخرین محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه کرده‌اند VTM است. کارشناسان این شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفتند که این دستگاه نسبتا به دیگر محصولات برتری محسوسی دارد.

نوبخت از مدیران این شرکت هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار راه پرداخت گفت که در این نمایشگاه و در روزهای گذشته ملاقات‌های متعددی با مدیران بانکی و دولتی در غرفه جی‌اس‌اس داشتند.

نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۶ از روز یکشنبه آغاز شده و تا فردا پنج‌شنبه نیز ادامه خواهد داشت. شرکت گرایش تازه کیش با شعار نوآوری، همه ساله از محصولات جدید خود در این نمایشگاه رونمایی میکند و امسال نیز محصولات جدید خود را به عنوان تنها شرکت حوزه فناوری و بانکداری از کشور ایران به نمایش گذاشت.

پروفایل شرکت جی‌اس‌اس در راه پرداخت را هم می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

1 دیدگاه
  1. نادر غضنفری می‌گوید

    سردبیر محترم
    با عرض سلام،
    به استحضار می رساند شرکت گسترش فناوری های نوین همچون سال گذشته در نمایشگاه جیتکس امسال در سالن شیخ راشد غرفه A20 به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه فین تک کشور حضور دارد.
    باتشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.