راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور گروه جی‌اس‌اس در بخش نمایشگاهی همایش عصر دیجیتال / معرفی شش محصول متنوع و یک روبات برای مشتریان ویژه

نیلوفر نادری / همایش «فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال» با هدف ایجاد فضای هم‌اندیشی، تبادل نظر و شناسایی فرصت‌های پیش روی فعالان اقتصاد دیجیتال کشور در تاریخ بیست‌وپنجم و بیست‌وششم تیرماه ۱۴۰۲ در محل مرکز همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است. یکی از شرکت‌های حامی این همایش، شرکت جی‌اس‌اس است که به گفته معاون استراتژی آن، «جی‌اس‌اس با دست پر به همایش آمده تا به مخاطبان این رویداد نشان دهد که زندگی دیجیتال چه مختصاتی دارد.» ماشین الکتریکی، پهباد، ربات آلفا، آنالیزور بدن، دستگاه بستنی‌ساز و پیانوی خودنواز و یک ربات آلفای بانکی برای مشتریان ویژه از جمله محصولات معرفی‌شده جی‌اس‌اس است.


محصولات جدید و فرصت‌های جدید


آرمین قادری، معاون استراتژی شرکت جی‌اس‌اس در حاشیه همایش فرصت‌های ایران در گفت‌‌وگو با «راه پرداخت» محصولاتی را که این شرکت با خود به نمایشگاه این همایش آورده، معرفی کرد و هدف این شرکت از حمایت و همراهی این همایش را توضیح داد.

به گفته قادری، حضور این شرکت در همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال به واسطه کارهای تحقیقاتی ـ توسعه‌ای رقم خورده که با محور اصلی این همایش که عصر دیجیتال است، همخوانی دارد.

او درباره محصولات ارائه‌شده در غرفه‌ جی‌اس‌اس توضیح داد: «محصولاتی که امروز در این همایش می‌بینید، نتیجه کارهای تحقیقاتی جی‌اس‌اس طی سال‌های گذشته است و به ما نشان می‌دهد که زندگی دیجیتال چگونه زندگی‌ای خواهد بود. ربات آلفا، ماشین الکتریکی، آنالیزور بدن، پیانو خودنواز، دستگاه بستنی و پهباد صنعتی از جمله محصولاتی هستند که با خود به همایش آورده‌ایم. همچنین تیم جی‌اس‌اس ربات‌های آلفای بانکی خود را ارتقا داده تا بتواند به مشتریان وی‌ای‌پی بانک‌ها با تشخیص چهره سرویس دهد و آنها را در شعبه راهنمایی کند و سرویس‌های دیگری از جمله کارت به کارت و صدور کارت هدیه به مشتریان ارائه دهد. علاوه بر این محصولات، جی‌اس‌اس یک ماشین الکتریکی را به این نمایشگاه عرضه کرده که در راستای پروژه ماشین‌های خودران است که جی‌اس‌اس آن را دنبال می‌کند.»

قادری در خصوص هدف اصلی جی‌اس‌اس برای حضور در این نمایشگاه توضیح داد: «هدف اصلی ما معرفی جنبه‌های مختلف زندگی در عصر دیجیتال به مخاطب است و طبیعی است در این بین مخاطبان خاص از جمله دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی در راستای انجام مأموریت یا مسئولیت اجتماعی خود در صورت تمایل سرمایه‌گذاری کنند؛ اما هدف جی‌اس‌اس از حضور در این همایش معرفی عرصه‌های مختلف از زندگی در عصر دیجیتال و معرفی پتانسیل‌های گروه شرکت‌های گرایش تازه کیش در این عرصه است؛ در این بین نباید فراموش کرد که شرکت تجربیات قابل توجهی در هوشمندسازی و مکانیزاسیون در حوزه‌های زیرساختی اعم از صنعت حمل‌ونقل مانند پروژه اخذ الکترونیکی عوارض جاده‌ای و توزین بار حین حمل و رادار و… را داراست؛ بنابراین گروه جی‌اس‌اس در این عرصه نوپا نیست و پروژه‌های اجراشده موفقی در کارنامه خود دارد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.