راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خدمت بانکآشنای بانک اقتصاد نوین تندیس زرین محصول برتر نظام بانکی گرفت

اهدای تندیس زرین محصول برتر نظام بانکی به خدمت «بانکآشنا»ی بانک اقتصاد نوین تندیس زرین محصول برتر نظام بانکی در نخستین جشنواره ملی نوآوری و محصول برتر ایرانی به خدمت بانکآشنای بانک اقتصاد نوین اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، جشنواره ملی نوآوری و محصول برتر ایرانی با هدف شناسایی، ارزیابی و تعیین برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی در حوزه تولید و ارائه محصولات و خدمات جدید به مصرف‌کنندگان به همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

خدمات بانکآشنا با یک تماس تلفنی از سوی مشتری، ارائه می‌شود. سامانه بانکآشنا این امکان را فراهم می‌کند که مشتری بتواند از طریق تماس تلفنی، درخواست‌های خود را از بانک بیان کرده و در همان لحظه خدمات موردنیاز را دریافت نماید. هدف این سامانه تسهیل در ارتباط و افزایش سطح دسترسی به خدمات غیرحضوری است.

ashn-way2pay-95-07-20

خدمات بانکآشنا در دو بخش «اطلاع‌رسانی» و «مالی» ارائه می‌شود، در بخش اول مشتریان می‌توانند نسبت به دریافت خدمات متنوعی ازجمله اعلام موجودی سپرده و کارت، اعلام وضعیت سپرده و کارت، اعلام گردش روزانه، ماهانه، چند گردش آخر، اعلام مانده اقساط تسهیلات، اعلام شماره کارت و سپرده متصل به آن، اعلام شماره‌های شبا و اعلام چک‌های واگذار شده و صادر شده اقدام کنند.

بخش دوم خدمات شامل انتقال وجه کارتی شتابی، انتقال وجه سپرده‌ای ساتنا و پایا، پرداخت قبوض از سپرده و یا کارت، خرید شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری، پرداخت اقساط تسهیلات، پرداخت بدهی کارت‌های اعتباری و تغییر رمز ورود و رمز دوم خدمات تلفنی و مسدود نمودن کارت است که از طریق خدمت بانکآشنا به مشتریان ارائه می‌شود.

برای دریافت این خدمت لازم است مشتری با مراجعه به شعبه بانک و تکمیل فرم «درخواست فعال‌سازی سامانه بانکآشنا» شماره تلفن‌هایی که از آن‌ها تماس خواهد گرفت را به بانک اعلام و به سؤالات امنیتی پاسخ دهد. همچنین برای دریافت نتیجه عملیات به‌صورت پیامک، فکس یا ایمیل نیز، مشتری می‌تواند اطلاعات به روز خود را به بانک اعلام نماید.

تندیس زرین محصول برتر نظام بانکی در نخستین جشنواره ملی نوآوری و محصول برتر ایرانی به فریبرز قربانیان مدیر توسعه محصولات و خدمات بانک اقتصاد نوین به نمایندگی از این بانک اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.