راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک صادرات، برترین بانک ایرانی در آخرین رده‌بندی بنکر 2016

نشریه بنکر «The Banker» در آخرین رتبه‌بندی خود بانک صادرات ایران را به‌عنوان برترین بانک ایرانی در میان ۱۰۰۰ بانک برتر جهان معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به دلیل برخورداری از قابلیت‌ها و توانمندی‌ها در عرصه داخلی و بین‌المللی برای چندمین سال متوالی ضمن قرار گرفتن در بین ۱۰۰۰ بانک برتر جهان با رتبه‌ای مناسب، توانست رتبه نخست را نیز در بین بانک‌های کشور به خود اختصاص دهد.

بر اساس رتبه‌بندی منتشر شده در سال ۲۰۱۶ میلادی، این بانک توانست جایگاه ۲۶۴ در بین ۱۰۰۰ بانک برتر دنیا و رتبه اول در بین بانک‌های ایرانی را به دست آورد و جایگاه خود را در آخرین رتبه‌بندی انجام شده نسبت به رتبه‌بندی سال ۲۰۱۵ میلادی ۱۴ درجه ارتقاء بخشد.

رتبه‌بندی که از سوی نشریه بنکر صورت می‌گیرد رسمی‌ترین و قابل‌اتکاترین رتبه‌بندی بانک‌های برتر جهان به شمار می‌آید و با عنوان هزار بانک برتر دنیا (Top 1000 World Bank 2016) در این نشریه منتشر شده است؛ که موفقیت ارزشمند کسب شده توسط بانک متبوع حاکی از ساختار پایدار، استحکام مالی، ثبات شاخص‌های مهم و تأثیرگذار است.

نشریه بنکر هر ساله بر اساس شاخص‌های کمی و کیفی، بانک‌های برتر در سراسر دنیا را رتبه‌بندی و معرفی می‌کند، در گزارش اخیر آن که مربوط به سال ۲۰۱۶ میلادی است، بانک صادرات ایران موفق شده است عنوان برترین بانک ایرانی در رتبه‌بندی این نشریه معتبر بین‌المللی را برای چندمین سال متوالی حفظ کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.