راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فناپ به تلکام هفدهم می‌رود

فناپ به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با حضور برخی از شرکت‌های زیرمجموعه‌اش در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی حضور خواهد داشت.

به گزارش فناپ، شرکت‌های فناپ‌تلکام، باران‌تلکام و فرپام از خانواده بزرگ فناپ در نمایشگاه تلکام مشارکت می‌کنند. هر سه این شرکت‌ها در سالن‌های 8 و 9 نمایشگاه بین‌المللی تهران مستقر هستند و به معرفی و ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود در حوزه ICT خواهند پرداخت.

فناپ‌تلکام که با اخذ مجوز ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) از تجمیع بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های حوزه اینترنت در ایران شکل گرفته، کنسرسیومی حاصل از مشارکت 9 شرکت معتبر در زمینه خدمات اینترنتی به رهبری هلدینگ فناپ است. این شرکت با هدف دسترسی ارزان به شبکه‌های فیبر نوری، کابلی، بی‌سیم و ماهواره‌ها درصدد تقویت خلاقیت، ابتکار و اشتغال‌زایی محلی و در عین حال افزایش بهره‌وری است.

باران‌تلکام نیز که به‌عنوان یکی از شرکت‌های دارای مجوز در حوزه IPTV- OTT و ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی فعالیت می‌کند، با سرویس «آیو» خود به میدان تلکام می‌آید و برنامه‌هایی برای رونمایی از خدمات جدیدش در این حوزه دارد.

شرکت فرپام که سال‌هاست در حوزه تأمین تجهیزات مخابراتی و همچنین انرژی‌های تجدید پذیر مشغول فعالیت است، میزبان بزرگ‌ترین بازار مخاطبانش در این نمایشگاه خواهد بود و با ارائه انواع باتری‌ها، UPS ها و تجهیزات مخابراتی به استقبال آن‌ها در تلکام هفدهم می‌رود.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی روزهای چهارم تا هفتم مهرماه 95 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.