راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه اندرویدی جدید موبایل بانک تجارت منتشر شد

در نسخه جدید موبایل بانک تجارت تغییرات چشمگیری برای بهبود امکانات کاربری، آرشیو و مستندسازی و پرداخت اقساط ایجاد شده است. در این نسخه قابلیت‌های ماشین‌حساب و امکان درج نتیجه ماشین‌حساب در فیلد عددی انتقال وجه به اشتراک‌گذاری شماره‌حساب‌ها و کارت‌های مبدأ از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی و ایمیل افزوده شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، امکان ویژه تازه‌ای که به اپلیکیشن اضافه شده کمک می‌کند تا مشتریان با استفاده از آن بتوانند اقساط خود را به موقع پرداخت کنند. این امکان با تعریف حساب مبدأ و مقصد، تعداد اقساط، مبلغ قسط و تاریخ سررسید توسط کاربر فعال می‌شود و از ویژگی اعلام هشدار زمان قسط در سررسید، برخوردار است.

در حوزه آرشیو و مستندسازی مالی در نسخه جدید موبایل بانک تجارت، قابلیت یادداشت‌گذاری و ویرایش یادداشت‌های الصاقی مربوط به هر تراکنش افزوده شده است، همچنین دسترسی انتخابی به یک یا چند مورد از سوابق مالی و پاک کردن آن‌ها از دیگر امکانات نسخه جدید موبایل‌ بانک تجارت محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است نسخه‌های IOS و ویندوزفون موبایل‌ بانک تجارت نیز با افزودن این امکانات جدید در آینده نزدیک به‌روز رسانی می‌شوند.

1 دیدگاه
  1. عبا س می‌گوید

    عالیه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.