راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آموزش دریافت موجودی اینترنتی بانک رفاه

راه‌های مختلفی برای دریافت موجودی کارت بانک رفاه وجود دارد؛ مثلاً می‌توانید به‌صورت حضوری به یکی از شعب بانک رفاه مراجعه کنید و موجودی حساب خود را دریافت کنید. یکی دیگر از راه‌ها از طریق موبایل‌بانک رفاه است که با نصب آن روی تلفن همراه خود می‌توانید اعلام موجودی کنید، راه بعدی از طریق تلفن‌بانک رفاه است که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به اینجا مراجعه کنید و آخرین راه، اعلام موجودی اینترنتی بانک رفاه است که مراحل دریافت موجودی کارت بانک رفاه را می‌توانید در این مطلب ببینید.

.

دریافت موجودی اینترنتی بانک رفاه

1- ابتدا به سایت بانک رفاه به نشانی www.Refah-Bank.ir بروید.

2- سپس روی تصویری که در سمت راست پایین سایت قرار گرفته و زیر آن نوشته شده است «ورود به سامانه بانکداری اینترنتی»، کلیک کنید.

rnet-a-way2pay-95-06-27

3- سپس صفحه‌ای‌ مانند صفحه‌ی زیر برای شما باز خواهد شد، روی تصویری که نوشته شده است «ورود به بانکداری اینترنتی» کلیک کنید.

rnet-b-way2pay-95-06-27

4- با کلیک روی تصویر «ورود به سامانه بانکداری اینترنتی»، صفحه‌ی زیر باز میشود که باید «نام کاربری»، «رمز عبور» و «متن تصویر» را وارد کنید، بعد از وارد کردن اطلاعات، گزینه‌ی «ورود» را انتخاب کنید.

rnet-c-way2pay-95-06-27

برای ورود به سامانه بانکداری اینترنتی بانک رفاه باید از قبل «نام کاربری» و «رمز عبور» خود را به‌صورت حضوری از یکی از شعب بانک رفاه دریافت کرده باشید.

5- سپس در این صفحه موجودی حساب شما نمایش داده خواهد شد.

rnet-d2-way2pay-95-06-27

علاوه بر آموزش دریافت موجودی اینترنتی بانک رفاه، برای مشاهده چگونگی دریافت موجودی حساب دیگر بانک‌های کشور می‌توانید صفحه «اعلام موجودی» تمام بانک‌های کشور را در سایت راه پرداخت ببینید.

18 دیدگاه
  1. محمدرضا حكاكان می‌گوید

    مطالب خوب و قابل استفاده بود ولي چاپ عكس خانم نويسنده و درج اطلاعات نامبرده در اين منو بي جا و دور از انتظار است و بيشتر شبيه ارءى رزومه توام شخصي و كاري است البته قصد دخالت ندارم و صرفا جهت بهبود كار نظر دادم.

    1. رسول قربانی می‌گوید

      سلام
      مطالب را خرزوخان مینویسد؟
      از آنجایی که مطالب راه پرداخت تولید اعضای خود این تیم هست در نتیجه برای ما مهم است که نام نویسنده حتما نشان داده شود. متاسفانه با توجه به اینکه اکثر سایت های ایرانی کارشان صرفا دزدی محتوا از وبسایت های تولیدکننده ای مثل راه پرداخت هست تمایلی ندارند که نام نویسنده را نشان دهند و همین باعث شده عامه مخاطبین فکر کنند مطالب خود به خود نوشته میشوند و وقتی با یک وبسایت تولیدکننده برمیخورند برایشان تعجب برانگیز باشد این موضوع!

  2. امیرحافظ می‌گوید

    البته که اقدام صحیح وبجایست چراکه نویسنده مطلب حتی اگرتنها درحد تایپ کردن مطلب زمان صرف کرده باشدقابل تقدیراست که وقت خودش را صرف آگاهی و دانستن دیگران کرده حال چه برسد به اینکه تایپیک نتیجه تحقیق وترجمه ویا تولید نویسنده هم باشد ک اجر و سپاس ایشون دوچندان خواهد بود.موفق باشید.یاحق.

  3. مهرداد می‌گوید

    جناب اقای محمدرضا حكاكان به جای تشکر از کارشناس محترم به خاطر اموزش ایشان فورا به عکس توجه کردید اگر در زمان ما که در مدارس مختلط درس می خواندیم مشغول به تحصیل بودید هر سال مردود بودید

    1. الهه سنجرانی می‌گوید

      عالی بود

  4. محمد اسماعیل رنجکش می‌گوید

    سلام من یه بازنشسته سازمان تامین اجتماعی بهشهررستمکلا هستم تقریبا دوسال پیش ازاین بانک وام ۱۰میلیونی گرفتم از این ۱۰میلیون ۱٫۵میلیون را دریک حساب دیگر کارت بانک ضبط کردن یعنی ۸٫۵میلیون دریافت کردم با رئیس این بانک صحبت کردم گفته باقیمانده پول ضبط شده بعدا تمام اقساط دریافت میکنید چرااین مبلغ پول مراضبط میکنید محمد اسماعیل رنجکش هستم از رستمکلا باتشکر

  5. میهن رنجبران می‌گوید

    آیا رمز ورود به سیستم همان رمز عبور میباشد

    1. داود می‌گوید

      نه

  6. محمد رضا ابارقی می‌گوید

    عالی

  7. فرشاد می‌گوید

    چش نخوری اگه نام کاربری و رمز عبور داشتم که نیازی به راهنمایی سرکار علیه نبود

    1. فرشید همتی می‌گوید

      دقیییقا

  8. رضا می‌گوید

    سلام چرا تو کارت عابر بانک باید ۳۰۰۰۰۰تومان قابل برداشت باشه

    1. ناشناس می‌گوید

      8

  9. ابراهیم محمدی می‌گوید

    واقعا خسته نباشید!!!
    این کار رو که همه بلدن شما راه دیگه ای که نیاز به حضور در بانک نباشه پیدا کنید و ارائه بدین

    1. پیمان می‌گوید

      ستاره 713 مربع رو بزنید از طریق هم بانک موجودی بگیرید

      1. ناشناس می‌گوید

        ایول داداش

        خیلی عالی بود.

  10. حجت می‌گوید

    موجودیم رادربانک رفاه میخواهم

  11. داریوش مهرپرور می‌گوید

    ضمن عرض سلام – با تشکر از همراهیتان – میخواستم سوال کنم که امکان دیدن موجودی حساب برای بازنشستگان مقیم خارج از کشور وجود دارد – و اگر جواب مثبت است ممنون می‌شوند اگر چگونگی یا روش دستیابی به حساب را توضیح دهید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.