راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ابراز تمایل شرکت‌های ترک و آذری در استارت‌آپ میتاپ تبریز به همکاری با ایران کیش

هفته گذشته استارت‌آپ میت‌آپ تبریز با حمایت شرکت کارت اعتباری ایران کیش (سهامی عام) برگزار شد. به همین منظور به سراغ حسام‌الدین دربانی رییس بازاریابی و توسعه درگاه‌های پرداخت شرکت ایران کیش رفتیم و از او درباره چرایی این حضور پرسیدیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران کیش، دربانی درباره دلیل حمایت و حضور شرکت ایران کیش در این میت‌آپ گفت: «انتخاب استارت‌آپ میت‌آپ تبریز یک انتخاب هوشمندانه، مؤثر و بسیار سازنده بود. دستاورد این حضور شبکه‌سازی و توسعه روابط در راستای شناسایی ایده‌ها و کسب‌وکارهای نوین است.»

او افزود: «ما در میت‌آپ توانستیم گامی در راستای برند سازی برای ایران کیش برداریم و پتانسیل مناسبی را برای شرکت جذب کنیم. پیام ایران کیش در این نشست، انتقال حس حمایت و پشتیبانی از ایده‌ها و کسب‌وکارهای نوپا در قالب رونمایی از بسته‌های ویژه ایران کیش بود تا به استارت‌آپ‌ها اعلام کند که ایران کیش، حامی ایده‌های خلاق و نوآورانه است. تفاهم‌نامه‌ها با دانشگاه‌های مطرح کشور مؤید آن است.»

Mitup-620-Way2pay-95-06-13

دربانی با بیان اینکه مدت زیادی است که ایران کیش به‌صورت ساختارمند بر روی استارت‌آپ‌ها تحقیق و مطالعه می‌کند، اشاره کرد: «بر اساس تحلیل آماری در حوزه کسب‌وکارهای نوین و با توجه به‌سرعت و دامنه رشد فناوری‌های مبتنی بر اینترنت و موبایل، همچنین نیازسنجی مربوطه در خصوص چالش‌ها و مشکلات استارت‌آپ‌ها، به این نتیجه رسیدیم که خدمات قابل‌ارائه به فعالان این حوزه می‌بایست از جنسی متمایز و کاربردی باشد. برای همین اقدام به ایجاد بسته حمایتی ایران کیش، ویژه استارت‌آپ‌ها کردیم. که این بسته بر اساس نیازهای اساسی و کلیدی کسب‌وکارهای نوین در حوزه تجارت الکترونیکی تدوین شده است.»

او افزود: «میت‌آپ تبریز گردهمایی گروه بزرگی از افراد خوش‌فکر بود که ایران کیش متناسب با دو پارامتر ارزیابی ایده و کیفیت استارت‌آپ معرفی شده با ایشان وارد مذاکره شده است. که به‌زودی احتمال آغاز همکاری ایران کیش با دو پروژه بزرگ در سطح ملی وجود دارد.»

دربانی گفت: «در میت‌آپ تبریز، شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه و آذربایجان حضور داشتند که بسیار علاقه‌مند به همکاری با شرکت‌های ایرانی بودند. یکی از مقوله‌های مطرح شده جهت همکاری این شرکت‌ها با ایران کیش درزمینه‌ی وندینگ ماشین بود.»

رییس بازاریابی و توسعه درگاه‌های پرداخت شرکت ایران کیش درباره ادامه روند حمایت از استارت‌آپ‌ها در آینده گفت: «قصد نداریم کیفیت یا کمیت را فدای یکدیگر کنیم. بنابراین تلاش می‌کنیم که با حفظ کیفیت و ایجاد شرایط مناسب با طیف مشخصی از استارت‌آپ‌‌ها همکاری داشته باشیم. در واقع تصمیم داریم تا با یک گروه گزینش شده همکاری کنیم؛ گروهی توانمند که درک درستی از اکوسیستم استارت‌آپ و قدرت هدایت و تبدیل ایده به موفقیت را داشته باشد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.