راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اتیک به ایرانکام نوزدهم می‌رود

شرکت اتیک در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر مشهد به نام «ایرانکام»، به معرفی محصولات و راهکارهایش در حوزه پرداخت الکترونیکی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی شرکت اتیک، شهر مشهد تا به امروز، 18 «ایرانکام» را با حضور شرکت‌های فعال صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار کرده است و نوزدهمین دوره آن را در روزهای 12 تا 16 شهریورماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا می‌کند تا شرکت‌های داخلی و خارجی آخرین محصولات خود را در معرض دید بگذارند.

Irancom-620-Way2pay-95-06-10

اتیک (از زیرمجموعه‌های فناپ) یکی از این شرکت‌هاست که تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای را در حوزه‌هایی همچون کارت شهروندی، راهکارهای پرداخت خرد شهری، حمل‌ونقل عمومی و … در مشهد انجام داده است، اجرای کارت شهروندی مشهد با عنوان «من کارت» و اپلیکیشن شارژ آن، تنها یکی از اقدامات این شرکت در شهر مشهد است.

اتیک در این دوره از نمایشگاه، در غرفه فاوا مشهد (سالن ابوسعید) حضور دارد تا راهکار هوشمند مدیریت حمل‌ونقل عمومی، راهکار جامع مدیریت پرداخت خرد، اپلیکیشن شارژ «من کارت»، اپلیکیشن خرید شارژ «ماناپی» و سامانه *720#را به علاقه‌مندان و دوستداران تکنولوژی معرفی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.