راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جزئیات طرح کارت خرید 10 میلیون تومانی بانک سپه

عضو هیئت‌مدیره بانک سپه جزئیات طرح کارت خرید سپه و نحوه بهره‌مندی مشتریان از این کارت را تشریح کرد. عیسی کاظم نژاد با اشاره به اجرای طرح کارت خرید سپه توسط این بانک گفت: بانک سپه بخشی از اعتبارات خود را در قالب اجرای این طرح به حمایت از تولید کالای اساسی با کیفیت تولید داخل اختصاص می‌دهد.

وی افزود: بانک سپه در قالب طرح کارت خرید سپه، با اختصاص اعتبار 10 میلیون تومان به مشتریان خود و صدور کارت برای آن‌ها، موجبات افزایش فروش محصولات تولید داخل را فراهم می‌کند.

عضو هیئت‌مدیره بانک گفت: جامعه هدف در این طرح کلیه مشتریان با درآمد متوسط این بانک به‌عنوان دارندگان کارت‌های خرید و نیز فروشندگان و عرضه‌کنندگان کالاهای با کیفیت تولید داخل در کشور هستند.

فروش محصولات داخلی

وی بابیان اینکه ازجمله ویژگی‌های این طرح، صدور کارت در کمترین زمان ممکن و با معرفی تنها یک ضامن معتبر است اظهار داشت: با اجرای این طرح ازیک‌طرف قدرت خرید مردم افزایش می‌یابد و از طرف دیگر با توجه به طراحی صورت پذیرفته در دستگاه‌های کارت‌خوان بانک سپه، ترتیبی اتخاذ شده تا فروش محصولات ساخت داخل به‌صورت واقعی از طریق فرآیندهای تعریف‌شده در پایانه‌های فروش بانک سپه انجام شود.

کاظم نژاد افزود: همچنین تمامی دارندگان این کارت می‌توانند کالاهای موردنظر را با قیمت موردتوافق با فروشنده خریداری کنند.

وی فرایند صدور این کار را از طریق دو روش انفرادی و گروهی اعلام کرد در روش گروهی سازمان‌ها و شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی نسبت به معرفی کارکنان خود به بانک اقدام نموده و بانک نسبت به صدور کارت‌های خرید سپه به‌صورت گروهی اقدام می‌نماید. در روش انفرادی، مشتری با مراجعه به شعب بانک و انعقاد قرارداد مرابحه، نسبت به تحویل کارت خرید سپه اقدام می‌کند.

عضو هیئت‌مدیره بانک گفت: با استفاده از کارت مذکور، مشتریان می‌توانند کالای موردنظر خود را خریداری و وجه آن را در اقساط 24 ماهه و با نرخ سود 14 درصد با بانک تسویه کنند.

منبع: بانک سپه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.