راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آذرماه امسال برگزار می‌شود / نمایشگاه و کنفرانس پرداخت در ایران

نمایشگاه و کنفرانس پرداخت در ایران آذرماه امسال در برج میلاد برگزار خواهد شد. این رویداد را تراپین، مجری رویداد کارت و پرداخت و تعدادی رویداد دیگر در دنیا برگزار خواهد کرد. اولین زمزمه‌ها و تبلیغات درباره پرداخت در ایران از نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه شنیده و همان روزها با اظهارنظر موافقان و مخالفان مواجه شد. اکنون تراپین در سایت خود اطلاعاتی درباره این رویداد که سه‌شنبه و چهارشنبه، دوم و سوم آذرماه برگزار می‌شود، قرار داده است.

برگزارکننده‌ها درباره اهمیت رویداد پرداخت ایران می‌گویند: «درهای ایران، به‌عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای خاورمیانه، به‌تدریج با رفع تحریم‌های مالی و اقتصادی، به روی کسب‌وکارها گشوده خواهد شد. سال‌ها بود که شرکت‌های ایرانی مجبور بودند خودشان نوآور باشند و راهکارهایی در سطح جهانی ایجاد کنند. این رویداد با ارائه دانش و تخصص جهانی، ایران را قادر می‌کند به‌سرعت یکپارچگی خود با سیستم پرداخت جهانی را بازیابد.»

.

محورهای نمایشگاه و کنفرانس پرداخت در ایران

محورهای سخنرانی‌ها و پنل‌های کنفرانس پرداخت ایران، تعامل‌پذیری؛ سیملس، پرداخت بدون اصطکاک؛ امنیت و هویت در دنیای دیجیتال؛ بلاک‌چین؛ تجزیه‌وتحلیل مشتریان متصل در پرداخت؛ فین‌تک و آینده پرداخت؛ تجزیه‌وتحلیل در پرداخت؛ وفاداری؛ تجارت الکترونیک است.

تراپین تخمین زده است 50 غرفه نمایشگاهی، هزار بازدیدکننده و 60 سخنران در این رویداد حضورداشته باشند. در حال حاضر سخنرانی غنی ازبکوف، مدیرعامل بانک کپیتال، جی دِگروت نائب رئیس EMEA موون، کاظم امینائی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل اسپایر، علی مستنصر مدیر ارشد بازاریابی بانک الفلاح و جیمز هایکوک مدیر اجرایی اداپتیو لَبز و نویسنده کتاب خداحافظ بانک (Bye Bye Banks) قطعی شده است. در میان حامیان رویداد نام شرکت پرداخت الکترونیک سامان به‌عنوان یک شرکت ایرانی دیده می‌شود. اسپایر، اِی‌اِم‌پی، جمالتو و اچ‌پی‌اس دیگر حامیان رویداد هستند.

هزینه شرکت در رویداد برای هر نفر حدود 6 میلیون و 300 هزار تومان اعلام‌شده است که برای اعضای تیم‌های بیشتر از دو نفر هزینه حدود 4 میلیون و 400 هزار تومان محاسبه می‌شود. البته این قیمت‌ها برای کسانی است که تا قبل از 12 شهریور ثبت‌نام کنند. رقم نهایی برای هر نفر 7 میلیون و 700 هزار و برای اعضای گروه‌های بیشتر از دو نفر 5 میلیون و 200 هزار تومان است. باید دید با چنین هزینه‌ای که در رویدادهای بانکداری ایران بی‌سابقه است، چقدر فعالان ایرانی حاضر به شرکت در رویداد خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.