راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

40 درصد مسافران اسنپ آنلاین پرداخت می‌کنند

محمد اروجلو / درباره اسنپ احتمالاً شنیده‌اید. شهرام شاهکار مدیرعامل این استارت‌آپ آن را این‌گونه معرفی می‌کند: «ما تابستان 93 و با نام تاکسی‌یاب کارمان را شروع کردیم. خرداد 94 بود که به اسنپ تغییر نام دادیم و نسخه آزمایشی اپلیکیشن اسنپ را ارائه کردیم. آبان ماه سال گذشته هم نسخه 2 اسنپ متولد شد؛ اما دلیل این تغییر نام بیشتر به سیاست‌های ما در حوزه گسترش فعالیت‌هایمان برمی‌گشت. واژه «تاکسی یاب»، بیشتر به حمل‌ونقل مسافر اشاره می‌کند اما ایده ما برای اسنپ چیزی فراتر از جابجایی مسافر است و قصد داریم در حوزه‌های دیگری هم فعالیتمان را گسترش دهیم.»

از او درباره شیوه پرداخت در اسنپ پرسیدیم؛ او گفت: «پرداخت در اسنپ به دو شکل می‌تواند انجام شود. آنلاین و آفلاین. در حوزه پرداخت آنلاین ما از ابتدای فعالیت و به‌صورت انحصاری با پرداخت الکترونیک سامان‌ همکاری داشته‌ایم و فکر می‌کنم همکاری بسیاری خوبی هم بوده. کاربر مسافر می‌تواند در محیط اپلیکیشن اعتبار حسابش را آنلاین افزایش دهد. عملیات پرداخت به کمک صفحه پرداخت سپ که به‌خوبی با تلفن همراه سازگار است انجام می‌شود؛ اما کاربر در حالت آفلاین مبلغ را به شکل دستی به راننده پرداخت می‌کند. الآن حدود 40 درصد از حجم فروش ما آنلاین است. هم برای ما و هم برای کاربران (چه مسافر و چه راننده) راحت‌تر خواهد بود که به سمت پرداخت آنلاین بروند. چون دردسر همراه داشتن وجه نقد و مراجعه به عابر بانک و مشکلات پول خرد و … را ندارد و سریع و راحت است.»

منبع: هفته‌نامه شنبه

4 دیدگاه
  1. راننده ای که اسنپ ظلم کرد می‌گوید

    اسنپ واقعا باعث نابودی راننده و. ماشینش هست از موقعیت بی،کاری و گرامی به نفع خودش استفاده میکند همه اش تهدید و خط نشان میکشد اولش خواهشم تمنا میکرد حالا که سوار شده یادش رفته. فکر افتادن باش.

  2. ناشناس می‌گوید

    اسنپ واقعا باعث. بیکاری آژانس وتا کسی ها شده، با وعده پاداش راننده را بسوی. ذلت خواری کشید وبا حیب راننده برای خودش شهرت مقام ودر،آمد آنچنانی درست کرده. و با قوانین به نفع خودش راننده تهدید،میکند کرایه یک مسافردر یک مسیر کوتاه با تاکسی شده دربستی اسنپ اونهم اگر مسافر نداد حق،نداری،اعتراض کنی و جدیدا اعلام کرده اگر برای مسافر کولر مطبوع روشن نکنی اخراج میشی ویا به مسافر بگی نقد بده بنزین بزنم جریمه نقدی،میشی علت اعتباری که این همه اصرار داره برای مصادره به دلیل های بی،موردی که توضیح نمیده فقط،شاکی داری،لغو سفر کردی یا؟؟؟؟؟؟ اما اگر مسافر ده بار لغو سفر کند اصلا مهم نیست کاری هم نمی تواند بکند فقط راننده مسافتی،بیهوده رفته اگر 500 تومان یک در صد خسارت بده باید هزار تومان هزینه تماس بدی 40نفر پشت،خط هستند

  3. سالار می‌گوید

    این شرکت به وسیله ما قدرت گرفته و بزرگترین ظلم رو هم در حق ما راننده ها میشه شما انصاف ندارید شماها خانواده ندارید شماها مثل ما راننده ها بدبختی ندارید بفهمید راننده بدبخت چیارو داره تحمل میکنه بی انصافا چه اسنپ چه تبسی دارن دیکتاتوری رو تو شرکت هاشون گسترش میدن هم کمیسیون خودشونو هر روز میگیرن هم پول راننده رو تو حسابشون نگه میدارن ازش سود بر میدارن ونمیدن

    1. علی می‌گوید

      موافقم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.