راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گردهمایی مدیران و سرپرستان شرکت ایران ارقام با شعار «تجربه، نوآوری و آینده»

گردهمایی مدیران و سرپرستان شرکت ایران ارقام با هدف تعیین برنامه‌ها، اولویت‌ها، سیاست‌های جدید و هم‌افزایی در اجرای برنامه‌ها 30 و 31 تیر در هتل بزرگ تهران برگزار شد.

در این گردهمایی که با شعار «تجربه، نوآوری و آینده» و با حضور مدیران ستادی شرکت و عملیات پشتیبانی سراسر کشور برگزار شد دکتر امیرحسین فتاحی مدیرعامل شرکت ایران ارقام سخنرانی کرد.

گردهمایی مدیران و سرپرستان شرکت ایران ارقام با شعار «تجربه، نوآوری و آینده»
گردهمایی مدیران و سرپرستان شرکت ایران ارقام با شعار «تجربه، نوآوری و آینده»

فتاحی، طی سخنانی ضمن تشکر از تمامی مدیران و همکاران شرکت که از نقاط مختلف کشور در این گردهمایی حضور داشتند به تحولات پیش روی نظام بانکی پرداخت و ضمن تشریح وضعیت موجود، برنامه‌های شرکت را در همسویی با این تحولات برشمرد.

وی با اشاره به سابقه شرکت ایران ارقام در صنعت فن‌آوری خدمات بانکی و پرداخت، تحول در سازمان با اندیشه‌های نو را امری ضروری دانست و افزود: «در چالش‌ها و مشکلات پیش روی شرکت نقش سرمایه انسانی بسیار تأثیرگذار است.»

وی در ادامه یادآور شد باید با بهره‌گیری از مدیریت نوین، توجه به روابط انسانی و توسعه مدیریت، موجبات ارتقای جایگاه شرکت را فراهم آوریم.

Arg-620-Way2pay-95-05-04

مدیرعامل شرکت ایران ارقام، توسعه بازار، افزایش کیفیت خدمات مشتریان و محصول، توانمندسازی نیروی انسانی، استفاده از ابزارهای مدیریتی، توسعه محصولات نرم‌افزاری جدید، تحقیق، توسعه و نوآوری و توجه به جایگاه روابط عمومی در ارتباط مؤثر با رسانه‌ها را از اولویت‌های مهم شرکت برشمرد.

فتاحی در پایان به برنامه‌ریزی همراه با مستندسازی برنامه‌ها و فعالیت‌ها، ایجاد مدیریت مشارکتی، توجه ویژه به بحث مشتری مداری اشاره کرد.

گفتنی است در این گردهمایی دو روزه مدیران امور مشتریان و بازاریابی و مدیران مناطق عملیاتی پشتیبانی مشتریان طی جلسات مختلف در مورد مباحث کلان شرکت، پروژه‌ها و کیفیت خدمات به مشتریان ارزشمند شرکت به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

همچنین در بخش دیگری از این گردهمایی کارگاه آموزش تکنیک‌های نوین فروش و ایجاد ارتباط مؤثر با مشتری در هزاره سوم با سخنرانی مهندس بهروز افشار برگزار و در پایان این گردهمایی محصولات جدید ایران ارقام معرفی شد.

منبع: ایران ارقام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.