راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه‌اندازی سرویس پایا بر روی سامانه جی بی تل (موبایل بانک) قوامین

در آستانه عید سعید فطر سرویس انتقال وجه بین بانکی پایا بر روی سامانه «جی بی تل» (موبایل بانک) قوامین راه‌اندازی شد.

کامبیز مطلق معاون فناوری اطلاعات بانک قوامین با اعلام این خبر گفت: سامانه پایاپای الکترونیکی (پایا) به‌منظور ساماندهی به پرداخت‌های خرد بین بانکی تعبیه شده است که پیش‌ازاین بهره‌برداری از این سرویس تنها با مراجعه حضوری به شعب بانک امکان‌پذیر بود. با راه‌اندازی این سرویس ازاین‌پس مشتریان محترم امکان انتقال وجه با واردکردن کد شبا تا سقف 150 میلیون ریال از طریق سامانه «جی‌بی تل» (موبایل بانک) را علاوه بر سایر امکانات این سامانه خواهند داشت.

معاونت فناوری اطلاعات بانک هم‌چنین در خصوص محدودیت زمانی برای انتقال وجه بین بانکی پایا در شعب بانک‌ها به لحاظ ساعت کار افزود: این محدودیت در بهره‌برداری از سامانه جی بی تل (موبایل بانک) قوامین وجود نداشته و مشتریان بانک در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانند با استفاده از این سیستم به انتقال وجه از طریق سرویس پایا اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: واریز وجه به حساب مقصد طی 7 زمان مشخص در طول روز و طبق سیکل تعیین‌شده توسط بانک مرکزی صورت می‌گیرد که در این راستا بانک قوامین در طول روزهای تعطیل نیز دو بار اقدام به واریز وجوه پایا شده به حساب‌های مقصد می‌نماید.

 کامبیز مطلق خاطرنشان کرد: مشتریان در نظر داشته باشند که برای انتقال وجوه از طریق سرویس پایا می‌بایست شماره‌حساب بانکی ایران (شبا) مقصد را در اختیار داشته باشند.

معاونت فاوا بانک قوامین در خصوص راه‌اندازی این سرویس در سایر سامانه‌های خانواده جی‌بی بانک ازجمله سامانه «جی‌بی نت» (اینترنت بانک) افزود: در راستای توسعه خدمات نوین بانکی در حوزه بانکداری الکترونیک این امر در دستور کار معاونت فناوری اطلاعات بانک قرار دارد و ان‌شاءالله به‌زودی محقق خواهد شد.

منبع: بانک قوامین

1 دیدگاه
  1. سکینه می‌گوید

    سلام با جیبی رمز موبایل تا سقف چقدر میشه روزانه کارت به کارت کنم؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.