راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تغییر مدیرعامل بانک تجارت هم در دستور کار دولت قرار گرفت

بر اساس آخرین اخباری که خبرنگار فارس‌ آن را کسب کرده است تغییر مدیرعامل بانک تجارت هم در دستور کار دولت قرار دارد.

پس از انتشار فیش‌های حقوقی مدیران دولتی که نشان‌دهنده دریافت حقوق‌های نامتعارف و خارج از عرف بود، پس‌ازاین اتفاق و به وجود نگرانی‌هایی در افکار عمومی و مطالبه به‌حق آنان نسبت به برخورد با متخلفان در این امر، رئیس‌جمهور با انتشار نامه‌ای از برخورد قاطع با متخلفان و عزل آن‌ها خبر داد و به معاون اول خود دستور رسیدگی به این تخلفات را داد.

بر اساس آخرین اخباری که خبرنگار فارس‌ آن را کسب کرده است تغییر مدیرعامل بانک تجارت هم در دستور کار دولت قرار دارد. پرونده مدیران ارشد بانکی در حال بررسی بوده و در آینده نزدیک بر سر ماندن یا نماندن آنان تصمیم‌گیری می‌شود.

در همین راستا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم افطاری اعضای هیئت دولت با اشاره به موضوع پرداخت‌های بالای حقوق به برخی از مدیران گفته بود: دولت به‌هیچ‌وجه نسبت به این موضوع کوتاه نخواهد آمد و در این راستا از دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و دستگاه‌های اجرایی میزان دریافتی مدیران ارشد را برای بررسی خواسته‌ایم.

جهانگیری با تأکید بر اینکه دولت با تمام پرداخت‌های خارج از عرف برخورد جدی خواهد کرد، عنوان کرده بود: پول‌های اضافی باید به خزانه بازگردد و افرادی که این کار را کردند برکنار خواهند شد.

منبع: فارس

.

خبرتکمیلی:

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، با توجه به ارائه مدارک مرتبط با فیش حقوقی مدیرعامل بانک تجارت از سوی روابط عمومی این بانک برکناری مدیرعامل بانک تجارت از دستور کار وزارت امور اقتصادی و دارایی خارج شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.