راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آغاز فعالیت شرکای تجاری در باشگاه مشتریان بانک ملت

امکان خرید سیم‌کارت (اعتباری و دائمی) و مودم‌های شرکت ایرانسل (مدل‌های D۱۰۰، LH۹۲ و E۳۳۷۲ همراه با بسته‌های اینترنت پرسرعت اضافی)، با استفاده از ترکیب امتیاز و وجه نقد، روی وب‌سایت باشگاه مشتریان بانک ملت فراهم شد.

در این طرح، ارزش ریالی هر امتیاز، معادل با ۳۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است و اعضای باشگاه مشتریان می‌توانند تا سقف مشخصی از ارزش ریالی بسته موردنظر خود را، با استفاده از امتیازات (با ترکیبی از وجه نقد و امتیاز به‌دلخواه) و مابقی مبلغ را صرفاً به‌صورت نقدی پرداخت کنند.

بر این اساس، فرد با مشاهده بسته‌های ارائه شده، نسبت به انتخاب بسته موردنظر خود اقدام و ضمن درج میزان امتیاز (تا سقف امتیاز تعیین‌شده) جهت خرید بسته، اطلاعات درخواستی را تکمیل می‌کند.

صورتحساب مربوطه بر اساس «میزان امتیاز» و «میزان مبلغ» برای وی نمایش داده شده و در صورت تائید، ضمن کسر امتیاز ثبت‌شده از حساب کاربری فرد، درگاه خرید اینترنتی جهت پرداخت باقیمانده مبلغ به نمایش درمی‌آید و پس از پرداخت وجه، خرید نهایی خواهد شد.

بسته‌های درخواستی، پس از انجام هماهنگی‌های لازم با شرکت ایرانسل و فعال‌سازی سیم‌کارت‌ها، ظرف مدت‌زمان حداکثر یک هفته از تاریخ درخواست، از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و مطابق با اطلاعات «نشانی» ثبت‌شده در هنگام ثبت درخواست، برای متقاضی ارسال خواهد شد و بر این اساس مسئولیت ثبت صحیح اطلاعات جهت ارسال بسته انتخابی به عهده متقاضی خواهد بود.

منبع: بانک ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.