راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تحقق یک رویای جامعه فرهنگی با حمایت بانک سامان

نخستین سامانه کنسرت آنلاین با حمایت بانک سامان و نوای گرم علیرضا قربانی آغاز به کار کرد. در مراسم آغاز به کار این سامانه که جمعی از مدیران ارشد بانک سامان، مدیران وزارت ارتباطات و همراه اول و گروهی از هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تئاتر کشور حضور داشتند، سید احمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان در سخنانی گفت: باعث خرسندی است که نام بانک سامان در کنار این پدیده جدید قرارگرفته و امیدوار هستم بانک سامان نیز بتواند به سهم خودش در پیشبرد اهداف این پروژه نقش مؤثری داشته باشد.

وی افزود: بانک سامان علاوه بر ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، همواره به وظایف و تکالیف اجتماعی توجه کرده است و تلاش می‌کند حامی و پشتیبان پروژه‌ها و طرح‌های عام‌المنفعه باشد.

مدیرعامل بانک سامان با اشاره به فعالیت‌های این بانک در راستای مسئولیت اجتماعی تصریح کرد: عملکرد ما در این زمینه حوزه‌های مختلف را در برمی‌گیرد. از مسائل بهداشتی و درمانی و آموزشی مانند ساخت مدرسه و درمانگاه، تأمین نیازهای دارویی و درمانی گرفته تا حمایت از هنر و هنرمندان.

وی افزود: در سال‌های گذشته برگ‌های درخشانی از حمایت از هنر ازجمله حمایت از انتشار آثار لوریس چکناواریان، اجرای پروژه سوئیت سمفونی خلیج‌فارس به رهبری شهداد روحانی ثبت شده است و حمایت از سامانه کنسرت آنلاین در ادامه همان روند قرار دارد.

طاهری بهبهانی اظهار داشت: اهمیت استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و فراهم کردن امکانات بیشتر می‌تواند به نشر و اشاعه هنر و فرهنگ کمک زیادی کند و بر همین اساس حمایت از این بخش در دستور کار بانک سامان قرار دارد.

در ادامه این مراسم، وحید صدوقی مدیرعامل شرکت همراه اول بابیان این‌که این شرکت توانسته نسل سوم اینترنت را به‌خوبی توسعه بدهد، اظهار امیدواری کرد که کاربران تلفن‌های همراه بتوانند ازاین‌پس با استفاده از اینترنت پرسرعت مبتنی بر وب، از تماشای آنلاین کنسرت‌ها بهره‌مند شوند.

.

قدردانی از نگاه خلاقانه بانک سامان

همچنین حامد عنقا مجری سامانه کنسرت آنلاین، بابیان این‌که حدود ۱۰ هزار نفر در زمان برگزاری مراسم رونمایی، به‌صورت آنلاین تماشاگر این برنامه هستند، گفت: حدود ۳۰۰ نفر در رده‌های مختلف فنی، فرهنگی و اجرایی زحمت کشیدند تا این پروژه به نتیجه برسد و این پروژه محدود به کنسرت نخواهد بود و تلاش می‌کنیم سایر بخش‌های فرهنگی و هنری را نیز به استفاده از این زیرساخت ترغیب کنیم.

وی افزود: برگزاری و تماشای کنسرت شهرهای دوردست با توجه به محدودیت‌های جغرافیایی و امکانات، یکی از رؤیاهای هنرمندان و هنردوستان ایرانی بوده است که امروز با حمایت بانک سامان و افتتاح این پروژه این رؤیا به تحقق رسیده است و همه هم‌وطنان می‌توانند ازاین‌پس به‌راحتی و هزینه‌ای بسیار کم، هنرنمایی‌های هنرمندان موردعلاقه خود را دنبال کنند.

عنقا با قدردانی از نگاه خلاقانه بانک سامان تصریح کرد: کارنامه حمایت بانک سامان از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در سال‌های گذشته نشان داده است که با نگاه خاص، از پروژه‌ها حمایت می‌کند که می‌تواند برای سایر نهادها، شرکت‌ها و سازمان‌ها الگوی مناسبی باشد.

در ادامه این مراسم، علیرضا قربانی به همراه گروه خود، نخستین کنسرت کشور که همزمان به‌صورت آنلاین از سامانه e-haam.ir پخش می‌شد را اجرا کردند.

saman-concert-index-way2pay-95-03-17

saman-concert2-index-way2pay-95-03-17

alireza-ghorbani-index-way2pay-95-03-17

منبع: بانک سامان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.