پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مشتریان بانک صادرات ایران از طریق امکانات مکانیزه این بانک طی ۵۴ ماهه گذشته بالغ بر ۸۸ میلیون قبض خدمات شهری خود را بدون مراجعه به شعب پرداخت نمودند.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارتقای کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه خدمات ، نسبت به راه اندازی سیستمهای مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام نموده که بر این اساس از ابتدای سال ۸۶ لغایت پایان مرداد ماه ۱۳۹۰، مشتریان این بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاههای خودپرداز، سیستم تلفنی پرداخت قبوض (۰۹۶۰۲)، دستگاههای pos، سیستم بانکداری اینترنتی و همراه بانک، بالغ بر ۸۸ میلیون انواع قبوض خدمات شهری خود را پرداخت نمودهاند.
شایان ذکر است مشتریان این بانک از طریق دستگاههای خودپرداز ۴۲ میلیون، سیستم تلفنی پرداخت قبوض (۰۹۶۰۲) ۲۱ میلیون، دستگاههای پایانه فروشگاهی۱۸ میلیون، سیستم بانکداری اینترنتی ۵/۳میلیون و همراه بانک۵/۳ میلیون، قبوض خود را پرداخت نمودهاند که مجموعا تعداد قبوض پرداخت شده از ابتدای سال ۸۶ لغایت پایان مرداد ۱۳۹۰ با استفاده از امکانات مکانیزه بانک صادرات بالغ بر۸۸ میلیون میباشد.
گفتنی است استفاده از سیستمهای مکانیزه پرداخت قبوض خدمات شهری بانک صادرات نقش بسزایی در صرفه جویی وقت و هزینه مشتریان، کاهش ترافیک و آلودگی هوا و جلب رضایتمندی مشتریان دارد.
لازم به ذکر است دارندگان سپهر کارتهای بانک صادرات و کارت بانکهای عضو شبکه شتاب به راحتی میتوانند طی تماس با شماره تلفن ۰۹۶۰۲ (صدای سپهر) و یا مراجعه به دستگاههای پایانه فروشگاهی و خودپردازهای این بانک در سراسر کشور که مجهز به سیستم بارکدخوان میباشند و همچنین عضویت در سیستم همراه بانک و یا بانکداری اینترنتی بانک صادرات، قبوض خدمات شهری خود را بصورت رایگان پرداخت نمایند.