راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره کنفرانس کارت و پرداخت خاورمیانه

 درباره نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه پیش از این برای مخاطبان راه پرداخت گفتیم. (+) اما در این رویداد علاوه بر نمایشگاه کارگاه‌ها و کنفرانس‌های متعددی برگزار می‌شود که حضور در آنها هزینه دارد. بسیاری از کسانی که به این نمایشگاه می‌روند در این کنفرانس‌ها هم شرکت‌ می‌کنند. در ادامه نگاهی داریم به کنفرانس‌های کارت و پرداخت خاورمیانه.

اکنون رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه در هفدهمین سال برگزاری‌، محلی است که متخصصان کارت هوشمند، پرداخت و تعیین هویت از سراسر جهان ازجمله کشورهای عربی، شبه‌قاره هند و آسیای مرکزی با یکدیگر ملاقات خواهند کرد. طی 16 سال گذشته شاهد حضور مدیران ارشد زیادی از سراسر دنیا در این رویداد بوده‌ایم که برای شرکت در رویدادی سرشار از الهام، ایده‌ها و شبکه‌سازی به آن ملحق شده‌اند.

ما در آستانه شروعی تا  زه در پرداخت هستیم. حالا بیش از هر زمان دیگری، نیروهای برهم‌زننده در حال تغییر چشم‌انداز رقابتی ما هستند.

نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه برای الهام بخشیدن به فعالان صنعت پرداخت، نوآوران، پیشروها و تأثیرگذاران جهانی حوزه پرداخت را گردهم آورده است. با بیش از 10 هزار شرکت‌کننده و بیش از هزار رئیس و صاحب‌ کسب‌وکار از 1200 شرکت و 75 کشور دنیا، کارت و پرداخت خاورمیانه رویداد مهمی است برای پی بردن به تغییراتی است که مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها در قرض دادن پول، هزینه و مدیریت پول به کار می‌برند.

برخی از موضوعات مورد توجه در کنفرانس این‌ها هستند: تحول در تجارت، تجزیه و تحلیل آینده، غیرتماسی‌ها، توکن‌سازی، ارزهای رمزنگاری‌شده، احراز هویت، زنجیره بلوک، B2B، بیومتریک‌ها، پرداخت‌هاکارت هوشمندی شرکتی M2M، فناوری‌های مالی، انتقال پول نفر‌به‌نفر یا P2P، پرداخت نامحسوس، پوشیدنی‌های بلوتوثی یا BLE، پرداخت‌های اجتماعی،  تأمین مالی فراگیر.

SME-05SME-01 SME-02 SME-03 SME-04

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.