راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خوارزمی از سامانه یکپارچه بانکی پردیس بانک رونمایی می‌کند

سامانه یکپارچه بانکی پردیس بانک توسط شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی معرفی می‌شود. سمینار Core Banking شرکت خوارزمی با رونمایی از محصولی جدید به نام «پردیس بانک» در حوزه بانکداری الکترونیکی، با حضور مدیران عالی‌رتبه، کارشناسان حوزه بانکداری الکترونیکی، اساتید و مدیران شرکت Sunline، روز سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال جاری در هتل بزرگ اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود.

.

سامانه یکپارچه بانکی پردیس بانک

شرکت خوارزمی پس از گذشت سه ماه از برگزاری دور اول معرفی سامانه یکپارچه بانکیخوارزمی در حاشیه پنجمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، اکنون در نظر دارد در دور دوم سمینار Core Banking از محصول جدید خود به نام «پردیس بانک» رونمایی کند.

امکان پیاده‌سازی «پردیس بانک» در بانک‌های بزرگ و بیش از چهار هزار شعبه ازجمله امکانات این محصول به شمار می‌رود. این سیستم با هدف بومی‌سازی، نصب و راه‌اندازی، واگذاری کد منبع (Source Code) به همراه آموزش و انتقال دانش توسعه و نگهداری، پشتیبانی، راهبری، مشاوره و حمایت کامل از بانک‌ها ارائه می‌شود.

سمینار Core Banking با ارائه و معرفی جامع و پیشرفته سیستم کربنکینگ، توسط مدیران شرکت Sunline برگزار می‌شود که به همین جهت از مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی و بیش از دویست نفر از مدیران عالی‌رتبه این حوزه در این رویداد دعوت به عمل آمده است.

منبع: شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.