راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

به همت دبيرخانه دائمي ايكوبيگ كارگاه آموزشی اصول مهاجرت به EMV برگزار شد

كارگاه آموزشی اصول مهاجرت به EMV به همت دبيرخانه دائمي ايكوبيگ، امروز چهارشنبه ٢٢ ارديبهشت‌ماه در مركز مطالعات بهره‌وری سازمان مديريت صنعتي با حمایت شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت کارت اعتباری ایران کیش، شرکت فن‌آوری شهر، شرکت جی اس اس، شرکت آتیه داده‌پرداز و فرادیس البرز  برگزار شد.

اصول مهاجرت به EMV
به همت دبيرخانه دائمي ايكوبيگ كارگاه آموزشی اصول مهاجرت به EMV برگزار شد

اين كارگاه دو روزه که فردا نیز ادامه دارد با استقبال بانک‌ها و شرکت‌های متولي فناوري اطلاعات روبرو شده است. مدیران و کارشناسان ارشد بيش از ١٥ بانک دولتي و خصوصي و شرکت‌های بزرگ فناوري اطلاعات كشور در حوزه بانک و پرداخت در این کارگاه حضور دارند و از تجربيات مدرس انگليسي آن «ديويد كول» بهره می‌برند.

ديويد كول مدير پروژه اولين مهاجرت به کارت‌های EMV در كشور انگلستان و همچنين مدير پروژه‌های مشابه در روسيه، چين، اروپاي مركزي و حوزه كاراييب بوده است. کول یکی از شناخته‌شده‌ترین متخصصان بین‌المللی در حوزه مهاجرت به EMV است.

ico-a-Index-way2pay-95-02-22

اين كارگاه در ادامه سمينار تخصصی «شناسایی و پیشگیری تقلب» كه روز گذشته در مركز مطالعات بهره‌وری سازمان مديريت صنعتي و با حضور شخصیت‌های برجسته نظام بانكي كشور ازجمله دكتر علي كرمانشاه معاون فناوری‌های نوين بانک مركزي، مهندس ابوطالب نجفي مديرعامل شركت خدمات انفورماتيك و دكتر ولی‌الله فاطمي معاون فناوري اطلاعات بانک ملي و ساير شخصیت‌های برجسته نظام بانكي، برگزار شد، قصد دارد با انتقال تجربيات كشورهاي پيشرو در جهت افزايش دانش اين حوزه گام بردارد.

با توجه به اتصال قریب‌الوقوع صنعت بانکی و پرداخت کشور به شبکه‌های پرداخت بین‌المللی لزوم برگزاری این کارگاه در بین متخصصین احساس می‌شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.