راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فروشگاه ویژه آمازون با اجناس هیجان‌انگیزی که اسمش را هم نشنیده‌اید

آمازون بزرگ‌ترین خرده‌فروشی آنلاین آمریکا است و حاشیه سود قابل‌توجهی دارد. این روزها تقریباً هر چیزی که فکرش را بکنید می‌شود از این سایت خرید. لوازم تکنولوژیک، کتاب‌، مبلمان، پارچه، مواد غذایی، محتوای دیجیتال و بسیاری چیزهای دیگر؛ اما قدرتمند‌ بودن و بزرگ ‌بودن چه فایده‌ای دارد اگر دست کوچک‌ترها را نگیری؟

amazon-index-way2pay-95-02-06

در کنار فروش اجناس شناخته‌شده و محبوب، آمازون فروشگاه ویژه‌ای هم برای فروش اجناس کمتر شناخته‌شده اما جذاب دارد. اسم این فروشگاه ویژه Amazon Launchpad است و به فروش اجناس جذاب و هیجان‌انگیز تکنولوژیک جدیدی اختصاص دارد که توسط شرکت‌های کوچک، نوپا یا کم بودجه ساخته شده.

مثلاً تابه‌حال اسم محصولی چون قفل بلوتوثی بی‌سیم کامپیوتر را شنیده‌اید؟ یا می‌دانید سیستم وای فای Luma Home می‌تواند مشکلات رایج اینترنت وای فایتان را حل کند؟ تابه‌حال اسم Ollie رباتی که با یک اپلیکیشن کنترل می‌شود را شنیده‌اید؟ همه این اجناس را می‌توانید در فروشگاه ویژه آمازون پیدا کنید.

amazon2-index-way2pay-95-02-06

البته بد نیست بدانید این فروشگاه صرفاً به گجت‌های الکترونیکی اختصاص ندارد. بعضی محصولات عجیب‌وغریب دیگر مثل اسپرسو‌ساز همراه، اتوی همراه یا ریشه‌های آماده گیاهان (برخی ریشه‌های آماده برای کاشت در یک قوطی) هم در این فروشگاه عجیب آمازون پیدا می‌شوند.

منبع: دیجی کالا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.