راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کسب گواهینامه استاندارد ISO10015:1999 توسط بانک انصار برای ششمین سال پیاپی

بانک انصار برای ششمین سال پیاپی موفق به کسب گواهینامه استاندارد ISO10015:1999 شد. با توجه به استراتژی بانک انصار که رعایت استانداردها برای افزایش کیفیت خدمت است ازاین‌رو درخواست انجام ممیزی مراقبتی استاندارد ISO10015:1999 از سوی کارشناسان شرکت DQS آلمان را داشته که بانک انصار موفق شد برای ششمین سال پیاپی گواهینامه استاندارد مذکور را که در حوزه نظام آموزشی طراحی‌شده، کسب کند تا گام اساسی دیگری را در راستای حرفه‌ای گرایی مبتنی بر تعالی سرمایه انسانی خود بردارد.

گواهینامه استاندارد ISO10015:1999 که از سوی شرکت DQS آلمان به بانک انصار اهدا شده، بر اساس انجام ممیزی‌های مراقبتی و رعایت استانداردهای بین‌المللی نسبت به فعالیت‌های آموزشی (راهنمایی برای آموزش) صورت گرفته است. اين استاندارد بين‌المللي راهكارهايي به دست مي‌دهد كه سازمان‌ها و سرمایه انساني آن‌ها را در زمينه مسائل مربوط به آموزش ياري میکند.

Certificate-index-95-01-09

اهداف بانک براي بهبود مستمر كه دربرگيرنده عملكرد فراتر از انتظار سرمایه انساني است، ممكن است تحت تأثیر گروهي از عوامل خارجي ازجمله تغيير بازار، فناوري، نوآوري، ملزومات و نيازهاي مشتريان و سهامداران ديگر قرار گيرد. چنين تغييراتي مي‌تواند سازمان را به تحليل نيازهاي مرتبط و به‌روز مشتریان ترغیب نماید.

نقش اين استاندارد، تهيه راهنما براي سازمان‌ها به‌منظور شناسايي و تجزیه‌وتحلیل نيازهاي آموزشي، طراحي و برنامه‌ريزي آموزش، تدارك براي آموزش، ارزشيابي آموزش، كنترل و بهبود فرايند و اثربخشي بيشتر است و هدف آن كمك به سازمان‌هاست تا آموزش خود را به يك سرمايه‌گذاري مؤثرتر و كاراتر تبديل كنند. آموزش مفید، مؤثر و سیستماتیک می‌تواند سهم بسزايي در رسیدن بانک به اهداف سازمانی که همانا کسب سود و رضایت بیشتر برای ذی‌نفعان است برساند.

منبع: بانک انصار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.