بهزاد اکبری، رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از شناسایی و مقابله با یک حمله گسترده DDoS علیه زیرساختهای ارتباطی کشور خبر داد.
به گفته او، این حمله که شب گذشته رخ داده، یکی از بزرگترین حملات از نظر تعداد بسته در ثانیه در سالهای اخیر بوده و یکی از اپراتورهای کشور را هدف قرار داده است.
اکبری اعلام کرد این حمله بیش از ۷۲۰ میلیون بسته در ثانیه بود که ۵۰۲ هزار بسته در ثانیه (pps) آن با سامانه خود زیرساخت و مابقی در خارج از کشور مقابله شد.

بر اساس آنچه اکبری در توییت خود نوشته این حمله که از حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ منبع توزیع شده در نقاط مختلف جهان انجام شده، یکی از 12 حمله بزرگ جهان به لحاظ تعداد بسته در ثانیه بود.