پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
آغاز مرحله پایانی کمپین «دو به دو برندهاید» ایرانکیش همزمان با شب یلدا
ایرانکیش از مرحله پایانی کمپین «دو به دو برندهاید» خود به مناسبت شب یلدا رونمایی کرد. یلدای امسال با برگزاری مرحله پایانی فصل اول این کمپین همراه است.
به گزارش روابط عمومی ایرانکیش، پذیرندگانی که طی سه ماه گذشته رکورد ثبت کردهاند، از فردا امکان چرخاندن گردونه شانس را خواهند داشت. همچنین شرکتکنندگانی که موفق به دریافت حداقل پنج «کیشا» شدهاند، بهطور مستقیم وارد قرعهکشی فصلی میشوند.
گفتنی است شرکت ایرانکیش با هدف ارتقاء کیفیت خدمات، افزایش انگیزه و توسعه فضای رقابتی مثبت، کمپین ویژه «۲ به ۲ برندهاید» را از ابتدای مهرماه کلید زد.
در این کمپین، همه افراد نیز میتوانند با معرفی دوستان فعال خود به اپلیکیشن پاتلایف، جوایز ویژهای در کیف پول پاتلایف دریافت کنند.
پذیرندگان نیز علاوه بر این، در صورت افزایش فروش شارژ و پرداخت قبض از طریق کارتخوانهای خود، امتیازهایی تحت عنوان کیشا کسب کرده و شانس برندهشدن در مجموعهای از جوایز متنوع و ارزنده را به دست میآورند.
از ویژگیها و جوایز کمپین «دو به دو برندهاید» میتوان به امکان معرفی پاتلایف توسط همه افراد و دریافت جایزه، افزایش فروش شارژ یا قبض روی کارتخوانها جهت کسب امتیاز کیشا، استفاده از امتیازات در گردونه شانس یا قرعهکشیهای فصلی، مصرف هدیه های قرعه کشی و گردونه برای استفاده از خدمات متنوع پاتلایف و شرکت در قرعهکشی نهایی یک دستگاه خودرو برای واجدین شرایط اشاره کرد.