راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش سال ۱۴۰۳ سروش‌پلاس منتشر شد

از آمار کاربران تا خدمات ارتباط با مشتریان

سروش‌پلاس گزارش سالانه خود را که ترسیمی از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های به‌دست‌آمده از ابتدای بهار تا پایان زمستان ۱۴۰۳ است،‌ منتشر کرد. در متن اطلاعیه انتشار این گزارش آمده است که: «در سروش‌پلاس همواره در تلاشیم که با ارائه خدمات نوآورانه و کاربرمحور، تجربه‌ای متفاوت و ارزشمند برای مخاطبانمان رقم بزنیم. محتوای پیش‌رو، بازتابی از تعهد ما به بهبود مستمر و تقویت ارتباط سازنده با جامعه کاربران است.» در ادامه به ارائه و بررسی گزارش سال ۱۴۰۳ سروش‌پلاس پرداخته شده است.

بر اساس گزارش سروش‌پلاس از ابتدای فعالیت این پلتفرم تا پایان سال ۱۴۰۳ در مجموع بیش از ۴۲ میلیون کاربر در این پیام‌رسان ثبت‌نام و حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اند که در سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۲ میلیون از این تعداد کاربر،‌به عنوان کاربر فعال در سروش‌پلاس حضور داشتند.


پیک ترافیک؛ در هیاهوی کُشتی


سروش‌پلاس در ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ بالاترین میزان مصرف داده سال خود را گزارش داده است که این میزان ۵۳.۱ گیگابیت بر ثانیه ثبت شده است. این ترافیک به علت افزایش تعاملات کاربران هم‌زمان با پخش زنده فینال کشتی المپیک ۲۰۲۴ به دست آمده است.


حضور فعال نسل Z


بر اساس آمار و ارقام به دست آمده، کاربران نسل Z حضور فعالی در سروش‌پلاس داشته‌اند که تمروز این گروه سنی بر محتوای پویا و تعاملی بوده است. کلمات پرجست‌وجوی سروش‌پلاس از ترندهای جاری متناسب با این سلایق این نسل پرده برمی‌دارد.


خدمات تبلیغاتی سروش‌پلاس


در سال ۱۴۰۳ پیام‌رسان سروش‌پلاس با دو شرکت یکتانت و تپسل به‌عنوان پارتنرهای استراتژیک تبلیغاتی وارد همکاری شد و ظرفیت‌های تبلیغاتی این پلتفرم فعال‌تر شد.

از برندهای فعال در سروش‌پلاس که با همکاری شرکت‌های تبلیغاتی در سروش‌پلاس فعالیت می‌کردند می‌توان به اسنپ،‌ بلوبانک،‌ تپسی، میلی‌گلد، اسنپ‌پی، دیجی‌کالا، ازکی، باجت و … اشاره کرد.

سروش‌پلاس تلاش کرده است تا با ارائه خدمات نوآورانه و کاربرمحور، تجربه‌ای متفاوت و ارزشمند را برای کاربراش خلق کند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند فایل کامل گزارش سالانه سروش‌پلاس را از طریق این لینک دریافت کنند.

منبع سروش‌پلاس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.