راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تندیس سومین رویداد برند کارفرمایی به سه نفر اهدا خواهد شد

جایزه «برند کارفرمایی ایران» یکی از مهم‌ترین بخش‌های رویداد برند کارفرمایی است؛ جایزه‌ای که هر سال به چهره‌ها و مجموعه‌هایی اهدا می‌شود که نقش برجسته‌ای در طراحی تجربه کارکنان، تقویت فرهنگ سازمانی و ساختن برند کارفرمایی اصیل و پایدار داشته‌اند. این تندیس، نخستین جایزه ملی است که با اتکا به شاخص‌های واقعی منابع انسانی و تجربه زیسته کارکنان، سازمان‌ها و فعالان این حوزه را ارزیابی می‌کند.

در دوره اول این جایزه، سه کسب‌وکار پیشرو یعنی دیجی‌کالا، ایرانسل و گروه انتخاب الکترونیک به‌دلیل نقش مؤثرشان در ارتقای هویت ایرانی و پایداری برند، موفق به دریافت تندیس شدند.

در دومین دوره، تندیس‌ها به یک کسب‌وکار و دو چهره اثرگذار در حوزه منابع انسانی اهدا شد. محمدجواد ثابت به‌دلیل نقش ماندگار در آموزش و مشاوره منابع انسانی، سعید سامان به‌خاطر جسارت در ایجاد تحول در شرکت‌ها و مجموعه فناپ به‌واسطه اقدامات آموزشی و استمرار در توسعه سرمایه انسانی، سه برگزیده این دوره بودند.

اکنون و در آستانه سومین رویداد برند کارفرمایی که ۱۷ آذرماه در کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود، دبیرخانه این رویداد اعلام کرده است که تندیس ۱۴۰۴ برند کارفرمایی نیز همچون دوره‌های گذشته به سه نفر اهدا خواهد شد؛ سه چهره‌ای که بر پایه ارزیابی‌های دقیق، نقش مؤثری را در پیشبرد برند کارفرمایی، ارتقای تجربه کارکنان و شکل‌دهی به فرهنگ سازمانی در ایران ایفا کرده‌اند.


تندیس اولین دوره رویداد برند کارفرمایی


در اولین دوره رویداد برند کارفرمایی «دیجی‌کالا»، «ایرانسل» و «گروه انتخاب الکترونیک» به‌عنوان سه کسب‌وکار برگزیده در ارتقای هویت ایرانی معرفی شدند و تندیس ویژه برند کارفرمایی به آنها اهدا شد.

محمدحسین فهیمی، مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، پس از دریافت تندیس طی سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه بحث برند و برندینگ حلقه مفقوده صنعت کشور بوده و هست، اظهار کرد: «اهمیت توسعه برند در آن است که در دنیا کشورهای مختلف را با برندهای مطرح آن کشور می‌شناسند و باید در آینده‌ای نزدیک هر زمان نام یکی از برندهای کشور شنیده شد، نام ایران در خاطر مجسم شود.»

کمال ریاضی، نماینده دیجی‌کالا نیز در این مراسم گفت: «در ایران برندهای بسیار خوبی وجود دارد که با وجود تمام مشکلات و چالش‌ها، روی پای خود ایستاده‌اند و با قدرت در حال پیشروی و ساختن هستند. امیدوارم بیشتر شاهد این دست برنامه‌ها باشیم و از این برندها تقدیر شود تا انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت آن‌ها باشد.»

رضا موحدیان، نماینده ایرانسل، نیز ضمن تشکر از مجموعه راه‌کار گفت: «ایرانسل، همان‌طور که در بسیاری از اتفاقات پیشرو بوده، در برند کارفرمایی هم پیشرو است. به‌عنوان یک کارمند آرزو دارم شرکت‌ها روزبه‌روز بیشتر به سمت ارتقای برند کارفرمایی خود بروند و این اتفاقات باعث شود کسب‌وکارها بمانند و بسازند.»


تندیس دومین دوره رویداد برند کارفرمایی


در بخش اهدای تندیس دومین دوره این رویداد، تندیس ویژه برند کارفرمایی به یک کسب‌وکار و دو چهره تأثیرگذار اهدا شد؛ محمدجواد ثابت، سعید سامان و مجموعه فناپ.

اولین تندیس به محمدجواد ثابت، مدرس و مشاور حوزه منابع انسانی، به پاس مشاوره‌هایی که به مجموعه‌های مختلف ارائه کرده است، اهدا شد. او پس از دریافت تندیس بیان کرد: «این لطف شماست که این تندیس را به من اهدا کردید. من تا حالا از این تندیس‌ها نگرفته بودم. یک زمانی پژوهشی می‌کردم درباره این‌که کدام ابعاد زندگی اهمیت تفحص فلسفی دارد و چه نوع زندگی ارزش زیستن دارد؟ فکر می‌کنم منابع انسانی می‌تواند پاسخ دادن به این سؤال را راحت‌تر کند. همه ما زندگی راحت‌تری می‌خواهیم و کار هم بخشی از آن است.»

دومین تندیس به سعید سامان، مشاور برند رمیس، به پاس جسارت و توانمندی در ایجاد تغییر در شرکت‌ها اهدا شد. او بعد از دریافت تندیس گفت: «بعد از ۲۲ سال کار کردن و در آستانه چهل‌سالگی به این نتیجه رسیدم که آنچه در جهان اهمیت دارد مفهوم انسان است و اگر این را متوجه می‌شدیم وضعیت کشورمان بهتر بود. مدیران منابع انسانی باید از خودشان بپرسند که چقدر در وجودشان انسان را دوست دارند.»

سومین تندیس نیز به مجموعه فناپ به پاس اقدامات آموزشی و استمرارشان در حوزه منابع انسانی اهدا شد. نماینده شرکت فناپ پس از دریافت تندیس اظهار کرد: «من این جایزه را به نمایندگی از ۱۲۰ نفر نیروی کارمان می‌گیرم و به آن‌ها تقدیم می‌کنم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.