راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارت پرداخت الکترونیکی ال‌جی به بازار می‌آید

کارت پرداخت الکترونیکی ال‌جی، موسوم به کارت سفید، جدیدترین محصول کمپانی کره‌ای است که راهی بازار آی تی می‌شود. ال‌جی از ماه اکتبر گذشته روی سرویس پرداخت الکترونیکی خود، کار می‌کند و باید امسال آن را وارد بازار کند و برخلاف سرویس‌هایی مانند اپل، گوگل و سامسونگ، از طریق گوشی هوشمند کار نمی‌کند، بلکه باید از «کارت سفید» استفاده کرد.

LG-Pay-Index-way2pay-94-11-11

آنچه در تصویر مشاهده می‌کنید همان کارت سفید ال‌جی است که اخیراً در فضای مجازی منتشرشده است و سایز آن بسیار شبیه سایز کارت‌های اعتباری است. تفاوت آن با سایر کارت‌ها در این است که اطلاعات تمامی کارت‌ها روی آن ذخیره می‌شود.

بر اساس تصویر، شماره یک حاوی نمایشگر مخصوص است و دکمه شماره 2 سوئیچ کردن بین کارت‌های اعتباری است و شماره 3 نیز برای شارژ کردن کارت استفاده می‌شود.

اما دلیل اصلی این نوع طراحی به عقیده کارشناسان ال‌جی این است که افراد مسن نمی‌توانند با گوشی هوشمند برای پرداخت الکترونیکی کنار بیایند و به همین خاطر از این کارت مثل کارت ATM می‌توانند بهره بگیرند و راحت‌تر کار خود را برای خرید از فروشگاه انجام دهند.

این کارت ماه فوریه و در خلال برگزاری کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی خواهد شد و سپس در کره جنوبی برای استفاده راهی بازار مصرف می‌شود.

منبع: خبر آنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.