راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت فام سه گواهینامه بین‌المللی EFQM ، ISO 10002 و ISO 10004 را دریافت کرد

شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) در ادامه مسیر تعالی سازمانی و ارتقای سطح رضایت مشتریان، موفق به دریافت سه گواهینامه بین‌المللی EFQM ،ISO 10002:2018 و ISO 10004:2018 از مؤسسه معتبر EGS Cert انگلستان شد.

به گزارش روابط عمومی فام، این گواهینامه‌ها به‌منظور بهبود نظام مدیریت کیفیت، پایش رضایت مشتریان و رسیدگی نظام‌مند به شکایات آنان صادر شده‌اند و بیانگر اهتمام فام به استقرار الگوهای جهانی در حوزه تجربه مشتری و مدیریت سازمانی است.

استاندارد ISO 10002:2018 به عنوان چارچوب بین‌المللی «راهنمای رسیدگی به شکایات مشتریان» شناخته می‌شود و سازمان‌ها را ملزم می‌سازد تا فرآیندهای مشخص و مستندی برای ثبت، بررسی و پاسخ‌گویی مؤثر به شکایات ایجاد کنند؛ فرآیندهایی که در نهایت به افزایش رضایت مشتریان و تقویت اعتماد آنان منجر می‌شود.

در همین راستا، استاندارد ISO 10004:2018 نیز الگوی مرجع «پایش و سنجش رضایت مشتریان» است که از طریق نظرسنجی‌های علمی و تحلیل بازخوردهای مشتریان، به شناسایی نقاط قوت و فرصت‌های بهبود در خدمات سازمان کمک می‌کند.

همچنین گواهینامه EFQM (European Foundation for Quality Management) بیانگر رویکرد فام به تعالی سازمانی و بهبود مستمر عملکرد است؛ مدلی که بر مبنای نوآوری، نتایج‌محوری و رضایت ذی‌نفعان طراحی شده و به سازمان‌ها در مسیر توسعه پایدار و رقابت‌پذیری جهانی یاری می‌رساند.

روابط عمومی شرکت فام با تأکید بر اهمیت مشتری‌مداری در همه سطوح سازمان، هدف از استقرار این استانداردها را ایجاد زیرساختی برای مدیریت علمی تجربه مشتری، توسعه کیفیت خدمات و تقویت ارتباطات هوشمند با ذی‌نفعان عنوان کرد.

دریافت این گواهینامه‌ها، گامی دیگر در مسیر پیشبرد استراتژی تعالی، کیفیت و نوآوری در شرکت فام به شمار می‌رود؛ مسیری که این شرکت را در زمره‌ی پیشروان صنعت فناوری اطلاعات و خدمات بانکی کشور قرار می‌دهد.

منبع فام
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.