راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ویژه‌نامه پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت منتشر شد

ویژه‌نامه پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با رویکرد دوران پسا تحریم و لغو تحریم‌ها توسط ماهنامه پیوست منتشر شد. این ویژه‌نامه شامل ۴ بخش گزارش، باشگاه مدیران، مقالات و پیوست جهان در دو روز همایش یعنی ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه توزیع خواهد شد.

peivas-index-way2pay-94-10-20

در این ویژه‌نامه به‌صورت خاص سه میزگرد با عناوین بانکداری در دوران پسا تحریم، امکان اتصال شبکه بانکی ایران به شبکه‌های بین‌المللی پرداخت و همچنین وضعیت شرکت‌های ارائه‌دهنده سامانه یکپارچه بانکی با توجه به‌احتمال ورود شرکت‌های خارجی در ایران برگزار شد. همچنین با توجه به اهمیت ارائه خدمات بانکی بر بستر تلفن همراه مناظره‌ای میان وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول و ناصر حکیمی مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی برگزار و چالش‌های این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

در این ویژه‌نامه با ۱۱تن از مدیران فعال در بخش‌های مختلف بانکی و فناوری اطلاعات کشور در مورد موضوعات مختلف ازجمله کارت اعتباری، دلایل شکست بانکداری شبکه‌های اجتماعی در ایران، شرکت‌های متمرکز کننده پرداخت و غیره گفت‌وگو انجام شده است.

در بخش پیوست جهان نیز با توجه به اهمیت پرداخت بر بستر تلفن همراه به بررسی آخرین وضعیت موبایل بانک در دنیا پرداخته شده است. از دیگر موضوعات قابل‌توجه در این بخش موضوع نگاه آینده هکرها به بخش فناوری دنیاست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.