راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برنامه‌های شرکت پویا برای حضور در همایش پنجم

شرکت پویا در همکاری با پژوهشکده پولی و بانکی، ضمن حمایت کامل از پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور فعالی در نمایشگاه جنبی این همایش خواهد داشت. شرکت پویا در نظر دارد علاوه بر ارائه سامانه‌های نرم‌افزاری خود که مورداستفاده بانک‌های کشور قرار دارد، از جدیدترین نوآوری این شرکت در حوزه خودکارسازی خدمات بانکی رونمائی کند.

معرفی این محصول پیشرفت قابل‌توجهی در ارائه خدمات خرد بانکی به مشتریان را به همراه خواهد داشت. محصول جدید پویا دستاوردهای ویژه‌ای برای بانک‌ها و مشتریانشان به ارمغان می‌آورد و موجب می‌گردد مشتریان بانک‌ها، از خدمات خرد بانکی به شکلی مطلوب، بهره‌مند شوند.

در کنار این رونمائی در روز دوم همایش، کارگاه ارائه محصولی با موضوع «نقش Core ارزی مناسب در ارتقاء کسب‌وکار امور بین‌الملل بانک‌ها» نیز توسط این شرکت برگزار خواهد شد. یکی دیگر از فعالیت‌های پویا در این همایش، شرکت در جشنواره دکتر نوربخش است که یکی از محصولاتش به این جشنواره ارائه شده است.

 امید است پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با حضور بانک‌ها و شرکت‌های همکار، موفقیت و رضایت‌مندی چشمگیری را تجربه کند.

منبع: روابط عمومی شرکت پویا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.