راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رشیدی: سازمان‌های بزرگ دارای بستر اختصاصی بانکداری مجازی خواهند شد

با اجرای چهار مگاپروژه شبکه گسترده وای‌فای (Wi-Fi HoneySpot)، اپراتور شبکه مجازی تلفن همراه (MVNO)، پرداخت موبایلی (Mobile Payment) و سرویس‌های ارزش‌افزوده (مشتری‌مداری- Mobile Loyalty) در کشور، سازمان‌های بزرگ دارای بستر اختصاصی بانکداری مجازی خواهند شد.

مهندس رضا رشیدی، عضو هیئت‌مدیره شرکت حلما گستر خاورمیانه با بیان این مطلب گفت: اجرای این چهارمگاپروژه که توسط شرکت حلما گستر خاورمیانه در حال انجام است، شاهد تحولاتی در حوزه کاربردی فناوری اطلاعات خواهیم بود.

وی افزود: با اجرای این چهار مگاپروژه، مشتریان کسب‌وکارهای بزرگ با یک حساب کاربری قادر به استفاده از خدمات این چهار مگاپروژه بوده و دسترسی آنان به محتوای موردنظر سازمان، به‌صورت آنلاین و دائمی فارغ از زمان و مکان برقرار خواهد بود.

رشیدی ادامه داد: سازمان‌های بزرگ با مشارکت در این مگاپروژه‌ها عملاً دارای یک بستر اختصاصی بانکداری مجازی برای سازمان خود خواهند بود و تحولات جدی را در حوزه بانکداری اختصاصی در کشور شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با اجرای مگا پروژه وای‌فای هانی‌اسپات در محل کار یا منزل، علاوه بر استفاده دارنده مودم از سرویس ویژه اینترنت، امکان دسترسی رایگان به سرویس‌های دیگر برای اطرافیان و مراجعان فراهم می‌شود.

عضو هیئت‌مدیره شرکت حلما گستر خاورمیانه گفت: این شرکت در حال حاضر با شرکای تجاری خود، مجوز MVNO را اخذ کرده است. این مگاپروژه موارد متعددی را مدنظر دارد از جمله امکان ایجاد سیم‌کارت مخصوص تلفن همراه برای گروه‌ها یا دسته‌های خاصی از مشتریان مانند دانش‌آموزان، دانشجویان، گردشگران خارجی و قومیت‌های مختلف با زبان‌ها و گویش‌های مختلف و ارائه سرویس‌ها و محتوای مورد نیاز به آن‌ها.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.