پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران کارشناس پشتیبانی عملیات استخدام میکند
هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران که با برند (TIT) شناخته میشود، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ بهعنوان بازوی فناوری گروه مالی گردشگری شروع کرد و وظیفه ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات به شرکتهای گروه مالی و بانک گردشگری را بر عهده دارد. درحالحاضر بانک گردشگری سهامدار ۱۰۰ درصدی این هلدینگ است و بر اساس سیاستهای جدیدی که اتخاذ شده، قرار است این هلدینگ نه بهعنوان یک شرکت عملیاتی بلکه در نقش هلدینگ فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، بانک و گروه مالی گردشگری فعالیت کند.
هلدینگTIT یکی از هلدینگهای تخصصی گروه مالی گردشگری است که با توجه به تحولات پیش رو و نقشه راه تخصصی تعریفشده برای آن، نقش پررنگتری را در گروه مالی گردشگری ایفا خواهد کرد. در حال حاضر سه شرکت زیرمجموعه این هلدینگ فعالیت میکنند. آرشام بهعنوان بازوی نرمافزاری و توسعهدهنده سرویسهای بانکداری دیجیتال در حال فعالیت است. شرکت رایان فناور که ارائهدهنده خدمات پشتیبانی، شبکه، امنیت، زیرساخت و توسعه و نگهداری دیتاسنتر است و شرکت باشگاه گردشگری ایرانیان که علاوه بر راهبری باشگاه مشتریان، مدیریت مرکز خدمات مشتریان و همچنین شبکه پرداخت را بر عهده دارد.
اکنون هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران برای تکمیل نیروی انسانی خود، کارشناس پشتیبانی عملیات استخدام میکند. این موقعیت ویژه برای افرادی مناسب است که علاقهمند به تحلیل دادهها، بررسی لاگها (بهویژه در Elastic Stack) و ارائه راهکارهای عملیاتی مؤثر هستند.
کارشناس پشتیبانی عملیات
مسئولیتها و وظایف:
- پایش مستمر سیستمها و سرویسهای عملیاتی جهت تضمین پایداری و کیفیت خدمات
- تحلیل و بررسی لاگهای تولید شده در Elasticsearch و شناسایی ریشه مشکلات
- تهیه و مستندسازی مشکلات و راهحلها جهت تسریع در رفع نقصها
- ارائه گزارشهای کاربردی و شفاف از وضعیت سرویسها و رخدادهای مهم
- مشارکت فعال در مانیتورینگ و بهبود فرآیندهای عملیاتی
- همکاری مستمر با تیمهای کالسنتر و مانیتورینگ جهت مدیریت بحرانها و نیازهای فوری
- مدیریت اولویتبندی موارد و پیگیری تا رفع کامل آنها
- ارتباط مستقیم با مشتریان و راهنمایی کاربران در لایه ۲
شرایط احراز:
- ۳ تا ۶ سال
نوع همکاری:
- تمام وقت
محل کار:
- تهران
حقوق:
- توافقی
علاقهمندان در صورت تمایل میتوانند رزومه کاری خود را با درج عنوان شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل HR@tit.ir ارسال کنند.