راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل بانک صادرات: آينده بانك و بانكداري به ترويج خدمات بانكداري الكترونيكي بستگي دارد

اسماعیل لل‍ه‌گانی مدیرعامل بانک صادرات با اشاره به اهميت ترويج بانكداري الكترونيكي گفت: آينده بانك و بانكداري به ترويج و آموزش خدمات بانكداري الكترونيكي بستگي دارد. استفاده از ابزارهايي همچون موبايل و اينترنت در بانكداري گسترش يافته است و تلفن‌هاي همراه در آينده نزديك به يكي از مهم‌ترين ابزارهاي پرداخت تبديل خواهند شد.

وي افزود: براي توسعه زيرساخت‌هاي بانكداري الكترونيكي هزينه‌هاي زيادي صورت گرفته و بسترهاي خوبي فراهم شده است، اما بايد اين خدمات را به مشتريان آموزش دهيم. در آينده مراجعه مشتريان به شعبه كاهش خواهد يافت، لذا از هم‌اكنون بايد با برنامه‌ريزي اصولي و منظم، به فكر آموزش مشتريان باشيم. در وهله اول نيز بايد خود همكاران اين خدمات را فرا بگيرند و به كار بندند.

مديرعامل بانک صادرات در ادامه اظهار داشت: در توسعه بانكداري الكترونيكي، اولين‌ها موفق هستند. وقتي يك مشتري از خدمات بانكداري الكترونيكي بانكي استفاده كرد، ديگر به‌راحتی نمي‌توان او را به استفاده از خدمات بانك ديگري ترغيب كرد.

وي با اشاره به اهميت راه‌اندازي باجه ترویج گران گفت: ترويج خدمات نوين از حساسيت بالايي برخوردار است، بايد همه به اهميت ترويج خدمات بانكداري الكترونيكي توجه كنند. لازم است زيرساخت‌هاي قوي براي اين باجه طراحي و بستري براي ايجاد يك هلدينگ نرم‌افزاري و سخت‌افزاري فراهم شود تا بسياري از خدمات بانكداري همچون ضمانت‌نامه‌ها، تسهيلات و اعطاي دسته‌چک و غيره در بستر فضاي الكترونيكي به مشتريان ارائه گردد.

 لل‍ه‌گاني در پايان خاطرنشان كرد: رشد فناوري‌هاي نوين بسيار بالاست و در دوران پساتحريم نيز با ورود شركت‌هاي بزرگ بين‌المللي شاهد رشد شتابان اين فناوري‌ها، به‌خصوص در حوزه بانكداري الكترونيكي خواهيم بود.

منبع: بانک صادرات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.