راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

زنجیره خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در غرفه فناپ

هرساله نمایشگاه الکامپ محلی می‌شود برای حضور شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات. رویدادی که بسیاری از بازدیدکنندگان ثابت این نمایشگاه هرساله منتظر وقوع آن هستند. شرکت‌های مرتبط با این حوزه نیز تلاش می‌کنند آخرین دستاوردها و محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کنند.

شرکت فناپ با توجه به حوزه فعالیتی خود در این صنعت در این نمایشگاه با رویکرد معرفی حوزه‌های فعالیتی خود برای مشتریان کسب‌وکاری و عموم امسال حضور دارد.

.

زنجیره خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در غرفه فناپ

نکته‌ای که امسال غرفه فناپ را از دیگر غرفه‌ها متمایز می‌کند حضور تمامی حوزه‌های عملکردی این شرکت در نمایشگاه است که زنجیره‌ای کامل از خدمات و محصولات را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به نمایش خواهد گذاشت. دو غرفه در سالن خلیج‌فارس و مبنا پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. در یکی از این غرفه‌ها زنجیره خدمات برای کسب‌وکارها پررنگ‌تر است و در غرفه دیگر خدمات عمومی.

زنجیره خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در غرفه فناپ
زنجیره خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در غرفه فناپ

مرکز نوآوری فناپ نیز امسال کافه آی‌تی و مرکز شتابدهی (Trig Up) را به این نمایشگاه می‌آورد تا بازدیدکنندگان علاقه‌مند با چرخه ایده تا تجاری‌سازی محصولات صنعت فناوری اطلاعات آشنا شوند. علاوه بر این شاهد رونمایی راهکارها و محصولات توسط فناپ در طول این نمایشگاه خواهیم بود.

این شرکت صاحب رتبه 154 در میان شرکت‌های برتر ایرانی است و سهم بزرگی در انجام پروژه‌های فناوری اطلاعات در حوزه‌های شش‌گانه پرداخت و تجارت الکترونیکی، تلکام، خدمات مالی (بانک، بیمه و بورس)، خدمات عمومی و سلامت هوشمند، راهکارهای جامع فناوری اطلاعات و پروژه‌های بزرگ فناوری اطلاعت در قالب EPC در سطح کشور دارد.

منبع: فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.