راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارنگ ۱۶۴ منتشر شد

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ، رسانه تخصصی اقتصاد نوآوری ایران، در ۱۶ صفحه منتشر شد. این شماره با نگاهی تحلیلی به شرایط خاص ایران در پی حمله نظامی اسرائیل، وضعیت اکوسیستم نوآوری کشور را در این دوره بحرانی بررسی کرده است.

روی جلد این شماره با تیتر «کسب‌وکارها پشت ایران» منتشر شده و روایت‌هایی از ایستادگی و تلاش مدیران و بنیان‌گذاران شرکت‌های فناوری‌محور برای حفظ پایداری سرویس‌ها در شرایط جنگی ارائه می‌دهد. کارنگ در این شماره تلاش کرده با ارائه تحلیل‌های اقتصادی، حقوقی، فناورانه و انسانی، به سؤالاتی پاسخ دهد که امروز دغدغه فعالان زیست‌بوم نوآوری است: در شرایط جنگی چه تصمیماتی بگیریم؟ چگونه بقا پیدا کنیم؟ و چطور تاب‌آوری و تطبیق‌پذیری را به عمل تبدیل کنیم؟

در یادداشت‌ها و گزارش‌های تحریریه، به موضوعاتی چون امنیت سایبری، فورس‌ماژور در قراردادها، مدیریت منابع انسانی، نقش نهادهای صنفی، وضعیت خدمات مالی و دیجیتال و واکنش کسب‌وکارها در مواجهه با بحران پرداخته شده است.

در بخشی از این شماره نیز، مدیران شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله دیجی‌کالا، علی‌بابا، تپسی، توسن، فاخر، رمیس و دیگر فعالان اکوسیستم، ضمن اعلام موضع‌گیری ملی، از مسئولیت اجتماعی و تلاش برای تاب‌آوری سازمانی گفته‌اند.

کارنگ ۱۶۴ نه‌تنها تصویری دقیق از واقعیت این روزهای اکوسیستم نوآوری ایران ترسیم کرده، بلکه تلاش دارد امید، مسئولیت‌پذیری و انسجام را به‌عنوان سرمایه‌های حیاتی در دل بحران برجسته کند.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه دیجیتال این شماره از کارنگ را به رایگان از وب‌سایت karangweekly.ir دانلود و مطالعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.