راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امضای تفاهم‌نامه بین دبیرخانه دائمی ایکوبیگ و مدرسه اقتصاد مونیخ

این تفاهم‌نامه (MOU)، بین دکتر جلال رسول‌اف به‌عنوان دبیر ایکوبیگ و آنا اینگل کوهلر از طرف مرکز دانشگاهی اقتصاد مونیخ در مورد گسترش همکاری فی‌مابین در حوزه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی، برگزاری دوره‌ها و رویدادهای مختلف علمی و تخصصی در داخل و خارج از کشور، در تاریخ ۳ آبان ۱۳۹۴ برابر با ۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۵ میلادی امضا شد.

icob-monikh-1-index-way2pay-94-09-09

مؤسسه Bildungswerk der Bayerischen Wirtschaft یکی از مؤسسات پیشرو در زمینه آموزش‌های عالی در کشور آلمان است که در سال‌های اخیر، نقش بسیار مهمی را در پیشرفت و موفقیت افراد و شرکت‌ها، ایفا کرده است. علت اصلی معروفیت این گروه به دلیل برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی برای کارمندان و متخصصان گروه کسب‌وکار در باواریا (Bavaria) است. ایالت باواریا با تولید ناخالص داخلی بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۳ میلادی، دومین اقتصاد بزرگ را در میان ایالت‌های آلمان به خود اختصاص داده است.

icob-monikh-index-way2pay-94-09-09

این مؤسسه بیش از ۸۰۰۰ نفر نیروی انسانی دارد. یکی از فعالیت‌های مهم این گروه در سال‌های اخیر، تأسیس و راه‌اندازی یکی از جدیدترین و نوآورانه‌ترین مراکز دانشگاهی در آلمان به نام Bayerischen Wirtschaft Hochschule der (HDBW) – مدرسه اقتصاد مونیخ- بوده است. این مرکز دانشگاهی، متقاضیان خود را برای ورود به دنیای کسب‌وکار، نه‌فقط از حیث تئوریک، بلکه از طریق به‌روزرسانی توانایی‌های عملی، تربیت نموده و آماده ورود به بازار کار می‌کند. مرکز اصلی این مرکز دانشگاهی در شهر مونیخ که یکی از قوی‌ترین مراکز اقتصادی دنیاست، قرار دارد. این مرکز، در زمینه امور پژوهشی و مشاوره‌ای کسب‌وکار که هدف اصلی تأسیس دانشگاه نیز بوده است، فعالیت دارد.

icob-monikh-2-index-way2pay-94-09-09

آنا اینگل کوهلر (Anna Engel-Koehler) مدت ۲۵ سال است که با “BBW”همکاری می‌کنند و از سال ۲۰۰۲ عضو هیئت‌مدیره این شرکت می‌باشند. در این جلسه، پروفسور گونتر گوت Prof. Guenther Goth رئیس هیئت‌مدیره BBW و تنی چند از مقامات مؤسسه و مرکز مذکور، حضور داشتند.

منبع: ایکوبیگ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.